Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kram till sig Strössel.

• Lindis1974

Jag googlade lite Dealiy och hittade massa sidor. Kan inte länka dock ..

• Lindis1974

Jag mår bra. Lite smått illamående men ingen fara alls.
    Lite trött ibland men ingen fara det heller.
    Är glad om jag får slippa sånt. Kan inte direkt resa och jobba så mycket om det skulle vara så illa.
    Däremot är min mage mega svullen. Folk tittar på den. Det är ju mysigt när det verkligen är en bebismage. Nu känner jag mig mest tjock.
    Åker till Danmark i morgon på jobb. MKP på torsdag. Kan förhoppningsvis njuta av grav. slutet av nästa vecka :)

• Lindis1974

Åh Grattis Vickan :) stor kram till er !

• Lindis1974

Vilken härlig bild Vickan. Ursöt.

• Lindis1974

Enya:
    Ja det trodde jag men när vi kom dit hade dem gjort fel och vi fick bra sitta på ett informationsmöte. Helt bortkastat då vi redan har all info och vi fick ta ledigt från jobbet. 2 veckor till provet nu. Bara att bita i hop.

• Lindis1974

Nej Kelsson tyvärr. Dem utför inte moderkaksprov innan 12+0 så vi fick så fort dem gör det. Jag visste ju detta men trodde det kanske ändrat och gjorde tidigare på oss denna gång. Jag hade en känsla det inte stämde med tiden. V 10+2 idag.

• Lindis1974

Enya: nej det är ingen skillnad. På akademiska har den lite lägre missfallsrisk än generellt i landet. 0,5 %sa dem till oss.
    Från 12+0 kan du göra det och mitt råd är att göra det så fort som möjligt.
    Min BM sa att läkarna på akademiska är så duktiga. Hon har aldrig hört talas om ett missfall via MKP.
    Har du varit på inskrivning?Om inte så kan jag rekommendera Sinnligt. Helt underbara BM och så fint ställe.

• Lindis1974

Sinnligt ligger i Rundelsgränd nära universitetshuset. En litet ställe med endast 2 BM. Sen har dem även en BVC vägg i vägg som heter Maja gräddnos.
    Jag har hört gott om hjärtat oxå :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011