Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Finns absolut inte inom vår budget de närmaste åren tyvärr...
    Hoppas att det går bra för dig

• Kelsson1

Aurora: Här har Jenni tagit för vana att bli dödshungrig just när jag ska äta . Hon kan sova som en sten men vankas det mat till föräldrarna vaknar hon o ska ha mat eller uppmärksamhet

• Kelsson1

Aurora: Tror att det är mest det med Jenni att hon är lite "bortskämd" om de nu kan vara det i den åldern...
    Hon trivs rätt bra i babygymmet men vi har henne rätt ofta i famnen ändå

kattm: Vad spännande, bebis kan ju komma precis när h*n vill nu

Speck: Är själv ungefär där just nu , har ju också världens finaste man som ställer upp men ändå...

• Kelsson1

kattm: Blir verkligen spännande att se när det är dags för dig

massadillan: Jag hade väl halsbränna under hela graviditeten och Losec + Novalucol var mina bästa vänner
    Tror att jag knaprade på Novalucol som godis ett tag...

• Kelsson1

Skatten: Som Vickan säger så länge de inte gör ont och blir tätare så är det inget att oroa sig över. Är du orolig är det bäst att prata med BM.

Najje: Jag var så sur i magen så Gaviscon gick inte alls här, vilket var synd då den är effektivare än Novalucol...
    Håller tummarna att dina killar vill stanna kvar i magen någon vecka till

• Kelsson1

Aurora: Visst är det roligt med mässor men jag blir också snål o vill inte impulsköpa. Tyvärr var jag ju rätt långt gången på mässan här o mådde illa så blev inte så mycket mer än att gå runt ett varv
    Roligt med Ullared, dit ska vi med i sommar när vi ändå hälsar på hos syrran...

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011