Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vickan: Stackars liten! Ska ni planera om till annat datum?
    Hoppas han kryar på sig fort!

• Kelsson1

Vickan: Håller tummarna att ni hittar ett nytt datum som passar. Sen kan det vara lite mysigt när det är lite varmare ute, får försöka hitta fördelar

• Kelsson1

Vickan: Förstår att det är lite tråkigt att du inte kan ha samma kläder, man är lite känslig o vill gärna göra det till tradition men du hittar säkert något annat som är fint

kasa: Hon är mysig
    Ska vi bilda klubb? Får inte heller sova mer än 2timmar i stöten innan Jenni ska ha mat... Så har det varit för oss nu i en månad o jag börjar gå på knäna...

Maria Liam: Skönt att du börjar återhämta dig, då vet jag att det blir ljusare för oss också

• Kelsson1

kasa: Jenni sover längre än 2timmar första passet men jag KAN INTE somna kl 20.00, det går bara inte. Så när jag kommer i säng o somnat så är det bara två timmar kvar till att hon vaknar o ska ha mat...
    Skönt med hjälp av mamma...

• Kelsson1

Massadillan: Jag mådde ju illa hela graviditeten men kommer inte ihåg om jag hade smärtor i magen eller inte.

Carlan: Min mens har inte kommit än...

• Kelsson1

Aurora: Kan vara så, tror inte att Jenni tagit efter mig så mycket, hon är aldeles för glad o snäll för det

• Kelsson1

kasa: Vet du när mensen brukar komma tillbaka när man delammar? Har som börjat få lite ont i magen magen men ingen mens i sikte än...

massadillan: Var glad åt det
    Har du mammajeans som trycker? Mina var väldigt mjuka o sköna, slutade använda vanliga jeans så fort jag hade köpt de.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011