Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

ninina: Men det är ju bra om han kommer från samma stad, inte så stor omställning med flytten.
    Klart du inte ville ha sex efter att det tagit slut, konstig inställning. Han kommer nog över det med tiden o du ska absolut inte ha skuldskänslor för det! Förståeligt att du saknar honom, du levde tillsammans med honom o planerade att skaffa familj med honom men även det kommer att blekna med tiden. Nej man kan aldrig veta om det kommer att hålla eller inte. Inte ens för oss som har varit tillsammans i 19år är det säkert att det kommer att hålla livet ut, man får bara ta en dag i taget

• Kelsson1

ninina: Lyssna först o främst på vad DU vill göra, hans tyckanden är sekundära enligt mig! Stor Stor Kram!

• Kelsson1

ninina: Går det inte att ha långdistansförhållande till en början även om du väntar barn? Hoppas hoppas att det löser sig på bästa sätt utan att du går under! Stor Stor Kram!

• Kelsson1

Speck: Du kanske inte följde med från början, det var inte planerat för ninina läkaren hade sagt att hon kan omöjligt bli gravid utan IVF o då hade de tillsammans bestämt att köra på utan skydd o då visar det sig att hon visst kunde bli gravid utan IVF...

• Kelsson1

ninina: Är så inte avundsjuk på dig, det är tuffa beslut som ska till. Du vet att vi finns här om du behöver oss vad beslutet än blir!

• Kelsson1

ninina: Skulle aldrig drömma om att döma dig vad du än väljer! Hoppas bara att ni kan komma fram till något som blir bra för båda! Stor Kram!

MissCat: Helt underbart att få välkomna dig till tråden!
    Stort Grattis till att få sett liten redan, gjorde jag också innan riktiga VULet på kliniken

• Kelsson1

Massadillan: Skulle du ta de på kvällen? Jag skulle ta de på morgonen o undvika mjölkprodukter då jag tog de...
    Skönt att bebis mår bra, det är det viktigaste  

• Kelsson1

Massadillan: Vad fort tiden går! Tyckte att det inte alls var länge sedan du plussade
    Jag låg rätt lågt med järnvärdet o fick ta tabletter tror att jag låg mellan 104-107... 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011