Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Speck: Här vaknas det med 2timmars mellanrum hela nätterna för att äta... Vet inte hur länge jag orkar med...

Massadillan: Hjälper inte magnesium mot pirret?

Najje: Jag blev igångsatt så svårt att säga.

• Kelsson1

Massadillan: Hade inte problem med pirr i benen men vet att magnesium är bra mot kramp i benen så kanske.
    Stort Stort grattis till sambon!

• Kelsson1

ninina: Vad underbart att ha dig här ÄNTLIGEN! Stort Grattis även här då
    Som andra redan sagt så är växtvärk väldigt vanligt i början jag hade också som mensvärk väldigt ofta från början. Kram!

• Kelsson1

Massadillan: Du kommer att klara det galant!
    Härligt med UL

ninina: Spontangraviditeter blir vi extra glada över

• Kelsson1

Massadillan: Förstår att han är otålig . Maken hade sådan lycka (kring v20) att första gången Jenni gav en riktig spark som kändes råkade han ha handen på magen o kände den (om det nu inte var den hon försökte sparka bort ) Innan det hade hon bara småknuffats lite

• Kelsson1

Najje: Jag sa också samma sak mot slutet
    Nu säger jag istället att jag börjar vara klar med sömnlösa nätter o ser framemot att kunna sova åtminstone 4timmar i sträck

• Kelsson1

Najje: Vi hoppas fortfarande på att du får snälla bebisar som sover nätterna igenom

ninina: Så länge du inte har tokont i magen o störtblöder skulle jag säga att det är normalt
    Även normalt att nojja så skriv o fråga så fort du känner dig osäker
    Kan bara berätta att i början så nojjade jag väldigt mycket över "mensvärken" som jag hade dagligen men nojjade även de tillfällen då jag INTE hade ont . Tog till efter KUB innan jag lugnade ner mig någorlunda

• Kelsson1

ninina: Det gör ont när livmodern växer, det är normalt men visst blir man nojjig. Håller med de andra för att vara säker be BM kolla upp att det inte är UI.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011