Inlägg från: Viksan07 |Visa alla inlägg
  • Viksan07

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: vad läskigt att ramla på magen! Hoppas du slipper ha ont. Kolla upp det om du är orolig.

• Viksan07

Karmosin: skönt för dig att vila lite! Låter precis som mina dagar - sonen Bolibompa medan jag sover :D tror iofs kidsen tycker det är mys när man ligger och snusar bredvid dem :) men idag ville sonen snytas ca 1000 ggr så det blev inte så mkt sova.

• Viksan07

Karmosin: haha, de kommer undan med så mycket när mamma är gravid :) min grabb har till min stora glädje insett att han kan springa ifrån mig i affären och strunta i att komma när jag ropar - helkul!

• Viksan07

Hej tjejer! Här har man drabbats av järnbristen från helvetet, orkar inte ta mig ur sängen. Plus att jag har vabbat med sonen, inte en så lyckad kombination. Därför inte så mkt inlägg de senaste dagarna.

• Viksan07

Karmosin: tänker på dig imorgon!! Och håller tummarna, men det tror jag inte jag behöver:) urhäftigt att du blir mamma imorgon! Strössel: det låter verkligen som om det är på g snart! Du kanske är ganska mkt öppen när det sätter igång, eftersom du haft ont. Dialiy: grattis till lyckat vul! NN81: åh vad häftigt med ev två grabbar - grattis!

• Viksan07

Lindis: Skönt att det sett bra ut hittills. Hoppas att den jobbiga väntan går fort. Det blir nog jättebra denna gång!

• Viksan07

Strössel: vad knöligt när du har så onda förvärkar, svårt att veta när det verkligen sätter igång då. Min förra förlossning började utan minsta tvekan från min sida. Men denna gång har jag också mkt onda sd så det blir svårt att veta för mig också säkert. Men det låter ju som om det kommer igång för dig snart! Hoppas!

• Viksan07

Åh vad häftigt att Karmosin nu säkert har blivit mamma :)

• Viksan07

Kasa: tack för stöd! Det är verkligen jobbigt det här. Ska ringa bm idag och kolla. De har vara höjt min niferexdos hittills, inte gjort några andra koller. Vill gärna ha lite ork nu på slutet, framför allt till sonen, sista tiden på länge att bara ägna mig åt honom. Hoppas allt är bra med dig!

• Viksan07

Jis: det måste vara jättejobbigt att ha diabetes och vara gravid. Hoppas du orkar med utbildning och jobb idag.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011