Inlägg från: Najje79 |Visa alla inlägg
  • Najje79

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lindis1974 skrev 2011-11-01 20:27:29 följande:
    Najje: he he lite som vi misstänkte då. Han ville säkert bara känna sig helt säkert först.
    Stor kram
    Haha, precis, vilken tur att jag inte startade världskrig här hemma utan väntade ut honom! Glad
  • Najje79

Enya: GRATTIS till lyckat kub! Vad skönt att ha det gjort och att det känns bra!

Lindis: säger samma sak som Enya, ring imorgon så kommer du få besked.

dealiy: vad synd att du inte fick en bra läkare, det är så viktigt att man går därifrån och känner sig nöjd och lugnad. Hoppas det blir bättre nästa gång.

Ego: Min mage växte inatt! Hade jättemycket växtvärk igår och inatt och imorse var den enorm, det går inte att dölja längre. Underbart!

• Najje79

Jis: Du måste försöka varva ner, inte slita ut dig innan bebisen kommer! Ta hand om dig vännen!

• Najje79

Ja, det är kul att det börjar synas men kort väntar jag med pga min övervikt Skäms. Men jag har bara gått upp 0,5 kg sedan ÄP så det känns bra!

• Najje79
    strössel skrev 2011-11-02 20:08:01 följande:
    Tack för alla Grattis Glad skriver mer när vi har kommit till rätta. Men det blev en lång förlossning värkar från kl 01.30 söndag natt och han kom kl 22:01 på måndag kvällen och då var jag så trött och efter misslyckade sugklocka försök såg läkaren att jag hade ingen ork kvar eller kraft så det blev ett kejsarsnitt.

Blev en Liam 3835 g och 51 cm lång föddes kl 22:01 31 oktober !

Ni har verkligen  nåt att se fram emot det kan jag lova finns inget finaste Glad kram till er alla !
    Oj vilken lång process, stackare! Men vad härligt att du verkar vara på rosa små moln! Hoppas du mår bra! Grattiskramar i massor!
  • Najje79

Kelsson: jag vet, det är ju inte så att den gått från platt till kanonkula Glad men den har gått från "har hon gått upp så mycket i vikt" till "hon måste vara gravid" Glad
    Hur går det med illamåendet? Hoppas du mår bättre!

• Najje79

Carlan: Fiiiin mage!!

Lindis: Låter ju jättebra! Såklart är allt bra annars hade hon på lab inte sagt så.

Strössel: Han är så otroligt söt! Vill bara gosa med de där goa kinderna! Skönt att du verkar må bra, även om du har ont. Kram!

Ego: Har haft en överjävlig dag på jobbet så jag ringde till maken på vägen hem och grät och då sa han att om jag ville kunde jag få ringa till våra föräldrar och berätta. Det ville jag, så nu är blivande mormor/morfar och farmor/farfar informerade. Kan avslöja att både morfar och farfar började gråta! Dessutom vet nästan alla på jobbet nu så nu är det riktigt verkligt!

• Najje79

Lindis: UNDERBART! Åh vad skönt att du fick positiva besked, fast det visste vi ju Glad

Jis: Jättefina bilder och vad skönt att allt såg bra ut med F. Tråkigt att bli bemött på det sättet, fruktansvärt onödig kommentar!

Kelsson: Men vad irriterande, bra att åkte iväg och köpte nytt.

Eileen: Vad roligt att ta magbilder tillsammans med sambon, lägg gärna upp en bild här sedan, är jättenyfiken.

Aurora: Ledsamt med din mamma, men tack vare alla högtider osv kommer hon alltid att finnas med i era tankar och därigenom vara delaktig i era liv. Kram!

• Najje79

Hur tidigt fick ni foglossning? När jag var på UL i måndags tryckte hon på en massa punkter (vilket gjorde skitont) och sa att min foglossning hade börjat och idag har jag jätteont i rygg och höfter. Har sett att det går att köpa sånt där stödband på tradera, eller måste man gå genom läkaren för att använda sånna? Kan de skada?

• Najje79
    Jis skrev 2011-11-06 21:16:49 följande:
    Jag fick det tidigt Najje, vecka 11-14 var värst. Sen gick det över som tur var. Vet inte vart du kan få tag på stödband..kolla med din BM.
    okej då kanske det lugnar ner sig om några veckor då? Har så ont att jag inte kan sova, kan inte vända mig i sängen och att mig upp och er ur sängen är en pina. Nu har vi som tur är köpt en andrabil så nu slipper jag gå till jobbet, har knappt tagit mig dit med alla upponerförsbackar som är. Ska börja gå och simma tänkte jag efter att jag sett att allt är bra på RUL i slutet på november.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011