Inlägg från: Aurora1979 |Visa alla inlägg
  • Aurora1979

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Glömde ju skriva att BF är beräknat till 15 november.
    Kommer antagligen att försöka vänta med att köpa kläder till i september eller så.... får planera in en tripp till Gekås i Ullared då. Svägerskan har säsongscamping inte så långt ifrån så kan passa på att göra det till en weekendtrip.

I morgon ska jag träffa läkaren på MVC och på onsdag BM.

• Aurora1979

Dealiy:  Jag gjorde ett VUL då. Läkaren tittar efter så att ett hjärta slår, mäter embryot så att det är så stort som det ska vara på just den dagen och kollar så att det ser okej ut i övrigt antar jag? Är det gulesäcken de kollar efter tro? Hmm... minns inte exakt. Får man bra resultat där så brukar de kunna ge en såpass bra siffra som 94% som jag förstod det.

• Aurora1979

Kelsson: Kan inte ens tänka mig din oro. Skickar en kram och hoppas att det "bara" visar sig vara ett elakt skrämselskott.

• Aurora1979

Mår oxå illa utan att spy.  Så tänker att det nog är lika vanligt att "bara" må illa som att faktiskt spy av illamåendet.

• Aurora1979

Kasa01: Välkommen! =)

dealiy: jag ska inte göra KUB-test.

Jis: Åh hade oxå velat vara i USA och kunna köpa lite fina mamma-kläder! Passa på! Tycker det är dåligt utbud i affärerna här när jag tittat. Hade för mig att tex både Kapp Ahl och Lindex men inte här där jag bor iaf. Så HM eller nätet verkar det få bli? Måste nog köpa mig ett par mammabyxor snart och gravidleggings eller så. ;) Sport BH känns som ett måste att köpa.

Vickan och Strössel: Hoppas det gått bra för er idag!

• Aurora1979

Vickan: Skönt att det gick bra!

Helt off topic: Min man jobbar med flygfrakt och idag fick de in en orangutang som skulle skickas till Budapest eller något sånt... den drack festis ur sugröret och snaskade på. Lät SÅ gulligt haha...

• Aurora1979

Strössel : Jobbigt att hunden är dålig och att det blev så stressigt! Men hurra för bra KUB-test även om det tog lite tid! ;)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011