Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tycker att vi alla nu ska strunta i vikten och koncentrera oss på att bebis mår bra i våra magar. ;)
Tycker att vi alla nu ska strunta i vikten och koncentrera oss på att bebis mår bra i våra magar. ;)
Välkommen anderska!
Jag gick in i v.18 idag. :)
Kasa01: Åh nej vad jobbigt för er.... :( Men jag håller verkligen tummarna för att det kommer gå bra i slutändan ändå! *kramar om*
kasa: Hoppas att det gick bra för dig idag. Fortsätter hålla tummarna!!
Karmosin: Grattis till killen! :)
Strössel: Ska till Ullared nästa vecka... ska oxå ta mig en kik på babyavdelningen som tydligen växt ordentligt senaste året. Men ska oxå kolla om deras mammakläder är ngt att ha... brukar aldrig hitta kläder där annars men hoppas kan man ju. :)
Strössel: Ja det lär bli svårt att inte köpa ngt... blir nog något litet kanske men jag hinner nog ner dit fler gånger innan det är dags för oss... Bor ju bara 13 mil ifrån.
Strössel: Jag kan säga att jag medvetet missar babyavdelningen varje gång jag varit där... Så det blir en ny upplevelse... :P
Jag har haft tur hittills med svärfamiljerna tror jag. Mitt ex familj var snälla och rara även om vi inte direkt umgicks ensamma. Min nuvarande svärfamilj är vi hos nästan varje dag och jag älskar dem verkligen! :D Visst har även dem egenskaper som är sämre men jag står dem närmre än min egen familj faktiskt. Nu när min egen mamma är död så känns det bra att ha en svärmos som extramamma även om hon kan kännas lite "antik" i sitt tänk ibland, men hon menar alltid väl. Måste vara fruktansvärt jobbigt för er som INTE kommer bra överrens med svärfamiljen! :/ Min man är för övrigt Sveriges största och mesta morsgris! ;)
Min mage syns rätt så bra... men som jag sagt tidigare så har jag rätt mycket hudhäng sen min viktnedgång som normalt sett gått att stoppa ner i byxorna så att det inte syns... (låter rätt konstigt haha). Men nu har den huden blivit upputtad i stället så jag ser ut att ha jättestor gravidmage fastän just den delen som syns är mjuk och bara hud och fett. ;) Men bebismagen längre ned buktar ut och är hård.
Lillstintis: Jag är oxå kort (1,59m) så jag vet inte om det är därför... men ja någonstans måste väl hänget ta vägen när bebis vill ha sin plats. :P
tredjemaj: De gångerna jag varit på språng hela dagen så får jag oxå lite ont kring bebismagen, som sendrag.
strössel: Trist att det var så lite bebisgrejor ändå. Jag har ju hört att Gåkås hade utökat just babyavdelningen jättemycket?! jaja ... nu ska vi ju inte dit för att handla bebissaker i första hand ändå. Vill vänta till efter RUL. Men något köper jag säkert.