Kasa, hoppas att det kommer ett brev och att det brevet kommer snart. Jag förstår att det måste vara hemskt för er.
Nu är jag i v. 20 så jag antar att det är järnvärdet som spökar. Jag tror att jag åt två järntabletter om dan förra graviditeten men jag vill nog kolla järnvärdet innan jag börjar med det igen.
Vickan, tack för lugnande ord. Jag fick mejl idag från affären där dom bekräftar att vi kommer få våran vagn och det känns mycket bättre nu.
Kul med rean! Jag var också där men det blev mest kläder till dottern. Det enda jag vågade köpa till bebisen var en blå t-shirt .
Anderska, vad jobbigt med illamåendet. Hoppas att det går över snart. Bra tips från Kasa och Vickan, alla är livrädda för personer med maginfluensa
Jis, du har ju helt rätt. Shoppa på! Mitt problem är nog mest för att jag handlade så otroligt mycket till min dotter. Jag ska nog gå igenom klädberget och se vad som kan återanvändas. Men just nu har bebisen en grå ullfilt från Klippan och en t-shirt iaf. Jag vill ju gärna att han ska ha egna saker och inte ärva allt.
Speck, det är helt ok med gnäll. Jag känner mig också irriterad och längtar mest efter semestern nu.