Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Sunseed: Med gravidbältet ser man till att bilbältet ligger nedanför och ovanför magen så borde se till att du inte stryps av bältet?
Sunseed: Med gravidbältet ser man till att bilbältet ligger nedanför och ovanför magen så borde se till att du inte stryps av bältet?
Sunseed: Förlåt, fick inte mycket sömn inatt . Där ser man vad man inte visste om bilar
Sunseed: Kanske dags att skicka mail till biltillverkaren o klaga
Tjejer: Tänk det är snart ett år sedan jag var sådär stor o hade svårt för att röra mig. Låg senast idag i sängen när jag vaknat o mindes hur jag satt o väntade på T-banan o flåsade . Så spännande att ni snart har era små hos er!
Sunseed: Inget fel på dig, dålig bil helt enkelt!
Jag började känna lite småbubblor redan i v14 men inte ofta. De riktiga rörelserna som kom regelbundet o sparkarna kom först kring v20.
MissCat: Tycker inte att de borde låta dig vänta för länge nu när du har det så jobbigt, kanske samma dag som Jenni ?
På sätt o vis saknar jag att vara gravid o vill gärna gå igenom en förlossning till, är lite rädd för att inte få göra det igen
Jenni blev helt tyst o tittade bara o pekade på gardinerna när vi gick in i köket första gången sedan vi bytt till Julgardiner . Nu ropar hon på mig från spjälsängen så måste springa...
MissCat: Jag kan ju hoppas på att Jenni får sällskap 10 december
Sunseed: Förstår att du vill känna något. Kommer ihåg hur jag själv tyckte att jag såg bara tjock ut (var väldigt svullen ända från början) o längtade efter att få bebismagen
Minns tyvärr inte om jag fick mer molvärk men låter väldigt troligt, livmodern växer ju hela tiden så vore konstigt om det inte kändes alls.
Gloxi: Direkt efter förlossningen var jag inte redo för en till (min syster var det) men när det hade gått ett par månader så har jag faktiskt längtat efter en till för det är en väldigt magisk upplevelse, man får ju träffa sitt barn för första gången o lära sig en del om sig själv .
Var inga färdknäpp här heller, blev igångsatt
7879: Tack
MissCat: Man gör ju det
Gloxi: Om ett år ungefär för vi har inte råd före . Annars hade jag gärna tagit graviditeterna tätt o sluppit jobba mellan men lyckas ju inte själv så får spara ihop pengar så man får råd till FET
Gloxi: Nja FET kostar väl kring 13000 men vi har det jobbigast ekonomiskt under våren o då ska mannen dessutom vara pappaledig (han tjänar mest av oss) så de få kronorna vi kan spara ihop nu under hösten behövs under nästa vår så då får FET vänta till nästa höst...
Jag börjar som sagt jobba efter årsskiftet...