Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Gloxi & MissCat: Det är så orättvist att det ska kosta så mycket pengar att få barn o syskon men vad gör man. Visst är det värt det men ändå orättvist... 

• Kelsson1

Gloxi: Min kropp började förbereda sig av hinnsvepning, behövde ändå verkstimulerande dropp men gick fort för kroppen var som redo. Hoppas att du kommer igång av dig själv. Håller tummarna hårt!

7879: Håller tummarna jag med för dig

Inanna: Stor Varm Kram! 

• Kelsson1

Gloxi: Nej allt annat än behaglig, jag fick två med ett dygns mellanrum... Hade kanske kunnat komma igång av mig själv men havandeskapsförgiftningen gjorde att läkarna inte ville vänta (lika glad är jag för det)

• Kelsson1

Gloxi: Väl där så är det inte så jobbigt man hoppas bara på att förlossningen ska komma igång... Kram!

• Kelsson1

MissCat: Vi hade litet kalas o det gick bra, Jenni fick några presenter att riva upp så hon var nöjd även om hon inte förstod alls vad vi pysslade med . Blev ingen tårta till Jenni utan hon fick lite vispgrädde (med lite vaniljsocker i) och banan. Vispgrädden smakade hon på ett par gånger o sedan rös hon när vi försökte ge henne mer .
    Så spännande att du nog har din son hos dig snart (om du inte har det redan )!

Gloxi: Kan vi tolka tystnaden med att du också har fött redan?  

• Kelsson1

MissCat: Vad spännande, tänk senast i slutet på veckan har du din lilla pojke hos dig
    Jo hon kan vara lite rolig

7879: Vi har väl tur som har en tjej som älskar frukt men gillar inte grädde  

• Kelsson1

Undrar om vi redan har två nya bebisar i tråden

Kattm: Stor Varm Kram o önskar att du snart snart kan vara aktiv här igen! 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011