Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag fick dimmsyn? Känns jätte knepigt :(
Vad kan de bero på ?
Jag fick dimmsyn? Känns jätte knepigt :(
Vad kan de bero på ?
Strössel : stooort grattis !!!
najje: haha va va de vi sa =) Härligt!!
1 fråga! När kände ni fladder första gången ? O hur kändes de??
Carlan: ok! Mys ! Vad underbart ! Längtar verkligen! V15 på fredag så hoppas jag snart får känna fladder :)
Godmorgon :) ok! Längtar så efter lite bebis fladder ! Mysigt ! Men snart så :)
Enya : stort lycka till ! Håller tummarna :)
Godkväll tjejer ! Herre jäklar vilken huvudvärk jag har idag ! Jisses ! Längtar i säng nu. Ska trycka i mej kvälls mat sen sova !:)
Tack för svaren ang känna bebisen :) längtar så :) jag är i en annan tråd
Dä en tjejs läkare hade sagt att 70mm är lite litet i v 13 (??!) min var 6,8 mm i nästan v 14?
Bra !:) lät så fel när hennes läkare Sa så ? Har frågat henne men hon är la inte inne !
Jag tror att allt är bra som de ska mm men gjorde mig lite ledsen när läkaren va lite stött o kort när vi va där! Jag sa då sover min bebis eller ? Den låg helt stilla o rörde sej inte .. Hjärtat slog o så.. Men va så kort o fräsig tycker jag :( hoppas de är normalt med. Helt sovande ... Utan att valna me tryck på magen.. Fråga om vart min moder
Kaka satt ? Efter han va klar aha nä de såg jag ej, men de spelar la ingen roll ? Öh. ??? Usch va besviken ja va ! Den dr som skullehaft mig va sjuk !:(
Sorry för lite gnäll :(
Stort grattis Enya !!!!!!
Najje : ett kort hade vart kul o se :) på tvillingmaggen :)
Ja jag hoppas de :) en goo
Bm!!;)
Strössel : stort grattis igen ! Vad fin han är !! Jobbigt med jobbiga utdragna förlossningar men är la värt de i slut ändan antar jag :)
Carlan : herregud så fin magen!!!
Mer bilder :)
Jag får vänta lite till , visst syns de nu men inte jätte mycket . Är så svullen med .. Men öigger jag på rygg är de en kula :)
Gått upp från 52.5 till 54.5 i v 10 :) undra hur de är nu ;) bm o rul29/11