Dealiy, är också smal, och blev som sagt bred rätt tidigt, men fick ingen bebis magen förrän runt v 14-15. Har alltid haft "pojk kropp", så den lilla midja jag har försvann tidigt, dock ingen utbukning om man säger så. Har alltid tränat mycket, så magmusklerna höll liksom in det hela.
EGO: TUL gick bra, fast jag tyckte inte man såg så bra denna gång. Mycket bebis där inne, det var roligare när man såg hela bebisen sprattla runt, nu var det mest "bebis delar". Som jag trodde hade moderkakan snällt flyttat på sig, så det fanns inga risker med normal förlossning. JIPPI! Låg precis på medel, 1 880 gram (tror jag...).
Ni Stockholms tjejer, vad har ni önskat för BB? Jag bor på söder, o SÖS känns ju mest naturligt. Dock hade jag ingen toalett på mitt förlossnings rum sist, utan fick hålla till godo med en hink m påse i. Vill helst slippa det denna gång... Nu brydde man sig inte så mycket just då, m värkar o allt, men ändå. Om man ändå får välja.. Å andra sidan vill man inte fastna i fredags trafiken från söder till Danderyd heller...
Jis, fin bild som vanligt!