Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack snälla Kattm för att du berättar för oss vad du vill o inte vill ha just nu. Jag hade nog en kännsla av att det inte var helt rätt att skicka något, det är vårt plumpa sätt att försöka göra något för er. Det känns så fruktansvärt hjälplöst att veta att det inte finns något vi egentligen kan göra för er... Men absolut fortsätter vi att tända ljus, har ett stor fint här som kommer att räcka väldigt länge. Vårt Ingrid ljus som brinner för henne och hennes föräldrar.
Förstår att du inte vill vara kvar på rummet som ni delade med er älskade dotter... Jag hade själv svårt att gå tillbaka till sös för alla mina hcg tester jag var tvungen att göra när jag fick min mola, bebisen som dog tidigt i magen och bildade en tumör som växte i dess ställe. Fick såklart akut operera bort alltsammans, men var tvungen att lämna prover varje vecka för att säkerställa att jag inte fått cancer av tumören som skulle varit mitt barn. Det ni upplevt är ju så mycket grymmare, o jag vill alls inte jämföra min sorg med er, men bara medge att jag kan reltera till dina val.
snälla stanna o skriv om Ingrid, om dig och om din situation. Jag får nästan panik när jag tänker på att du inte kommer att fortsätta skriva här. Det känns så vikigt att på något sätt få vara med o stötta dig i din bearbetning, även om det kanske inte känns som något stöd just nu.