Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck: Jag vet, har också trott att graviditeten skulle vara som en dans på rosor. Hade inte i mina vildaste fantasier kunnat drömma om att vara konstant illamående o super trött med massa halsbränna, gör det lite svårare att njuta . Jo jisses har allt det där framför mig, alla kommentarer o att folk tar på mig. Undrar hur jag kommer att reagera? Bra? Dåligt? Vi får helt enkelt se... Hoppas så att du börjar snart må bättre! Hur var det fick du 50% sjukskrivning? Skönt att höra att jag inte är ensam om att frysa.
Jis & Cah: Visst är det konstigt, man har redan haft VUL o sett att allt ser bra ut, fortfarande är man nojjig inför KUB!!! Jag är inte alls övertygad längre att allt är bra, börjar bli mer o mer nervös ju närmare vi kommer. Har ju tid nästa tisdag först!
Vickan: Tack, då vet jag att jag inte är ett freak! Men vad hemskt det är vad du går igenom! Tycker att man nojjar tillräckligt ändå utan extra bekymmer! Skönt att du har en förstående chef o får ta ut semester, går ju inte att du ska sitta på jobbet o gråta! Hoppas du mår bättre av att få vara hemma ett par dagar. STOR STOR VARM KRAM!!! Säg till om jag kan göra något för dig!