Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Vilken webbläsare? Dags att byta? Har inte haft problem med Firefox...

• Kelsson1

Strössel: Låt han ha kvar den. Installera bara in Firefox också den är  superbra, har använt den i flera år... googla bara på firefox + download gratis o laglig.

• Kelsson1

Jis: Klarar mig igenom dagarna hyfsat på jobbet, kan ju inte visa att jag är illamående så slår bort de tankarna. Men vägen hem i tuben är inte rolig. När jag väl kommer hem stupar jag i soffan o kan inte röra på mig innan det är dags att gå o lägga sig... Hoppas man kommer ha lite mer krafter efter semestern.

Strössel: Tänker på dig!

Ego: Är super trött! Har börjat sova i soffan en stund när jag kommer hem från jobbet, det gör att jag inte slocknar lika tidigt på kvällen o resulterar i att jag är dödstrött på morgonen istället. Imorse när klockan ringde hade jag precis börjat spela yatzy o fått 4 femmor på första slaget.... Skrattande fast en av tärningarna såg jätte konstig ut o var för många tärningar man spelade med.

• Kelsson1

Speck: Har du slutat drömma mardrömmar nu?

Strössel: Det visste vi ju! Men stort grattis ändå! Var in på ditt galleri o tittade, JÄTTEFINA BILDER!!!

Carlan: Håller med det är skönt när man varit på inskrivning, en sak man kan bocka av på listan

Vickan: Håller med Kasa om att ägget var ju befruktat innan så tror inte heller att cellgifterna har någon som hellst påverkan! Men förstår att du är orolig, jag är ju själv sjukt orolig för att bebis inte ska leva längre... Känns som andra (utanför FL) inte förstår. De säger bara att man ska sluta tänka så. Visst försöker man sluta tänka så men oron finns för det där! Jag önskar samma som du, att alla ska få bra under graviditet och föda friska vackra barn!!!

Jis: Stackarn! Förstår även din oro! Men tänk så att aldeles i början tar inte bebis upp något från dig, det är ju först från v12 som moderkakan tar över o ger bebis näring från dig! STOR KRAM!

• Kelsson1

Speck: Helt rätt! Du är sjukskriven av en anledning, o det är INTE att du är lat!!! Låt de verkligen märka av att du är sjukskriven, du måste tänka på dig själv o lilla Speck i första hand inte jobbet! STOR STOR KRAM!!!

• Kelsson1

Kasa: KRAAAAM! Varför blöder du hela tiden? Har du kunnat få något svar? Ska du åka in o kräva svar? Hoppas att det slutar snart!

Spets: Mina bröst var också väldigt svullna o stora i början, nu har de gått ner till normal storlek. Det har varit källa till en del oro, hoppas att KUB nästa vecka visar att allt är bra. Det är inte alls långt till 14juni, kommer gå fortare än du anar...

• Kelsson1

Viksan: Helt rätt intsällning. Förstår att du blev orolig, inget roligt besked men som du skriver är det vanligt därför gör de provet o du ska se att det inte är någon fara! Stor Kram!

LGT: Hur är det med dig annars? Tror att jag hade RUL 13/7 såååå långt bort. Men vi ska inte gå händelserna i förväg, har ju KUB först på tisdag

• Kelsson1

Ego: V13 (12+0) idag!!! Helt otroligt, tydligen även andra trimestern från idag, hade jag inte trott var möjligt!!!

• Kelsson1

Vickan: Tack!

Speck: Du vet att graviditet får inte påverka löneökning, samma som mammaledighet inte får göra det finns lag om det! Du vet själv vad du förtjänar o var inte rädd för att tala om det för de. Om inte du pratar för dig själv kommer inte någon annan att göra det. STOR KRAM! Är också sjukt trött, klarar av att jobba bara för att jag vet att jag ska gå på semester nästa vecka!

Strössel: Tack! Har du installerat Firefox??? Borde inte vara problem om du gör det...

• Kelsson1

Jis: Tack! Jo jag har KUB på tisdag 8.30. Hade nog inte klarat av att ha det på eftermiddagen, hade nog blivit inlagd på psyket... Jag har tidvis haft mycket flytningar, annars har jag varit ovanligt "torr".

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011