• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Nu tar jag semester, nu blir det Vellinge-två stopp i Tyskland-innsbruck-4 dagar Riva del Garda-4 dagar lago di Maggiore-å tre Stopp hem-2 veckor west coast :) wihooo! Som jag längtat!

• Jis

Kul att läsa om er alla, känns som man är hemma :) Jag är just nu i tyska Ulm, tacka gudarna för att tyskarna gör god alkoholfri veteöl. Yummi!!
    Imorgon bär det av till Innsbruck, hoppas jag hittar lite bebis kläder :)

• Jis

Vickan gud va roligt med giftemål. Håller med de andra, gör så som ni vill. Det är ju ändå eran dag. Å lyxa med hotell, säger som Kelsson, frukosten och slippa städa å bädda är ju grym.
    Vi gifte oss efter 2 år tillsammans, körde på ett litet bröllop, eller ja vi var 35 personer, våra vänner och lite släkt. Vi gifte oss på västkusten där vi har landsställe, hyrde en stor 3 mastad skonare som körde omkring oss alla i skärgården. Kaptenen vigde oss (borgligt) och sen var det middag på ett gammalt båtmagasin numera restaurang. Sen tal, spex, och dans En båt körde hem alla mitt i natten och det var magiskt. Jag är så nöjd att vi gjorde som vi ville, litet bröllop, slog på stort och bjöd på allt och hade bara de vi verkligen gillar runt omkring oss. 

Snart är det godnatt från Innsbruck, imorgon väntar Lago di Garda och förhoppningsvis sol och bad på 5-stjärnigt hotell. Jag njuuuuter! 

• Jis

Update från mig! Ligger under parasollet vid en pool vid Garda sjön. +25 och vi trivs kalas alla tre :). Nu vill jag dock se gravid ut när jag ligger ner, ser verkligen bara fet ut!!! Bröööl! Kan man skriva preggers på magen:) haha! Kel: grattis till halvtid, underbart va?

• Jis

Får kanske investera i en sån tröja, detta suger riktigt! Kan säga att det är lite svårt m maten här nere, mkt ost osv.. Men jag gör mitt bästa :) jag hade gått upp 2.8 kilo innan semestern, tror jag minst kommer dubbla det här :) haha!

• Jis

Åh va roligt Vickan, hur ser den ut? Det där m uppvärmd ost är ok, jag är bara sjuuuukt sugen på en carpaccio m mkt parmrssan och svartpeppar. Känns dock safe m italien, dom har koll på bra råvaror... :)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011