• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Cattm , bra idé Låter som att ni hade en fint bröllop.jag gillar verkligen idén om att alla gör på sitt sätt å det är lika fint för det. Det är så mkt kärlek den dagen så det spelar lixom ingen roll vad man gör eller inte :)

• Jis

Vickan, Grill funkar ju alltid. Å dunkar säkert fin.fint med barn oxå. Särskilt om ni kan sitta av skiljt så behöver ni ju inte tänka på att andra gäster ska till illa upp eller vad dom nu kan tänkas göra. 

Ego:dags att duscha å göra sig klar, idag blir det favorit pizzan 3 mil härifrån, jag har drömt om en quatro formaggio jag ätit där de senaste 3 åren, det säger en del :) hahaha. 

• Jis

Strösel, vilken fin mage. Åhh!!! Jag vill oxå ha.
    Nu ska jag åka linbana å sen bestiga den sista biten av berget (man åker till 1650 m och sen går man typ 350 m), ska bli spännande att se hur det går :) Sen blir det slappande vid poolen :)

• Jis

Lillstintis, dom har vanliga normala storlekar iaf när jag köpt deras vanliga kläder. Nu gick jag upp en storlek från 44 till 46, det är vad jag har på tex H&Ms grejjer nu. Shit vilken utflykt vi var på, nästan 2000 m öh, klart väder å underbart. Upodaterar min blogg idag om ni är nyfikna :)

• Jis

Gud va fint, ligger vid poolen å det är tre syskon som leker å busar m varandra. Jag vill att Flavio ska få ett syskon så han oxå får uppleva det roliga. Hur tänker ni om syskon (iaf ni som är först föderskor). Om man vill ha syskon, hur länge ska man vänta innan man drar igång IVF-karusellen igen?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011