• Jis

Speck, jag hatar att stryka så hos oss stryks så lite som möjligt. Mannen har skjorta varje dag, men de får han stryka sjäkv. Jag stryker oxå dujar, insåg att vi inte har några gardiner ens, haha! Ego: nu ska jag skravla mig upp till frukosten å sen lägga mig vid takreassens pool och läsa nta Arne Dahl boken -som hag längat. Ko På, kan vi inte försöka få ihop ett fika datum snart?

• Jis

Haha, ser att jag stavar sååå illa! Haha, vi kanske kan få till en fika i slutet av aug/början på september? Ujujuj, det där m strumpor...min man lägger dom i smutsen i små bollar, han tror att dom ska bli rena! Åh! För att inte tala om hans iPhone beroende, den är m överallt, imorse fick jag ropa in på toaletten -det är fler som vill in! Typ som han vore tonåring!! Suck!

• Jis

Anderska:jag har fåty mkt mer små bristningar på insidan av låren! Jag hade några innan men inte såhär mkt! Jag lovar att kommentera er andra när jag har snabbareuppkoppling + dator å inte iphone. Kram på er alla. Ciao från Italien

• Jis

Hej girlies! Bara två dagar kvar sen är jag hemma i Sverige igen, det känns skönt. Folk kör som galningar här u Tyskland, här ligger man i 160 km/h så kommer det en bajsnödug tysk i 200 blås å kör om en! Merde! Jag skulle vilja uppdatera min vecka men telefonen vill inte, jag är i v 20+4. vill nÅgon vara en ängel? Tack å stor kram På er!!

• Jis

Åh så segt, vi förträngde totalt att tyskarna går på semester idag = sjuka köer+ att vi suttit i kö i 2.5 timmar utan att komma m båten över till Danmark. Hur kunde vi glömma det i vår rigorösa planering? Merde! Det där med FK å arbetsgivare verkar så olika, jag får 90% av min lön (dvs min AG skjuter till 10%), så får jah 12500 ab fk går jag 1250 kr av min AG. Det funkar oberoende av hur många dagar jag tar ut. Min man får 90% av sin ursprungliga lön=sjukt bra, men då är kravet att han tar ut 7 dagar i veckan. Vi har kommit fram till att han får göra det å sedan spara av dessa pengarna så han kan vara tjänstledig utan lön ett par månader, annars räcker inte dagarna. Min plan är att ta ut 4 dagar/veckan från Flavio är född till oktober då jag ska börja jobba 50% Å samma för min man. Sen är han hemma full tid från dec till juli åsen börjar Flavio dagis i augusti 2013 :)

• Jis

Vickan:stämmer, jag får 10% av det jag fårut av FK. Det är ju inga stora pengar men många bäckar små... Å det där m dagis start är svårt, vill ju få alla dagar att räcka + att barnet gärna får vara hemma 18 månader (annars blir det ju 13 mån om barnet börjar i jan) antar att man inte börjar mitt i terminen? Eller?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011