• Jis

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Tack Vickan! Jag är nog mest sugen på att ta ut den, verkar så meckigt att ta i och ur den... Ja det där m dagis som sagt, måste verkligen sätta mig ner å räkna på dagar samt kolla upp m dagis om tider osv... Vet att det är kaos i Sthlm m platser oxå:(

• Jis

Jag gjorde mitt RUL i v 18+3, verkar vara vanligt. Ang det där att det syns, det syns tydligt när jag står upp, när jag ligger ner flyter magen fortfarande ut. Har tappat mkt muskler, har gått från 7 pass i veckan till 2 :/

• Jis

Viksan, Flavio har alltid ett riktigt spark-party på kvällarna. Det är mysigt som sjutton men fortfarande läskigt. Är svårt att fatta att det är någon som byggt bo därinne :=)

Åh, shit va skönt vi har det, hänger på västkusten, är ute på sjön, badar, solar (lite), äter gott och är med mina fina svärföräldrar. jag verkligen njuter! 

• Jis

Tack Kel å Strössel! Strössel: ang det där att jag reser mkt, jag tänker inte så mkt på det sjäkv men när du skrev det insåg jag att det är en del. Att resa och se nya saker är en passion för mig. Jag älskar att lära mig nya saker, se saker å så. Vi sparar mkt pengar jag å min man så vi kan resa, nu kommer F å då kostar han pengar så nu blir det mindre resande helt klart. Jag får nöja mig mef tjänsteresor med jobbet ett tag framöver :)

• Jis
    Aurora1979 skrev 2011-08-04 10:58:47 följande:
    Jis: Önskar att min man var lika intresserad av att resa eftersom han har grymma rabatter på flyg och jag har bra rabatter på hotell över hela världen... :/

Du kan inte köpa och sälja till en annan haha. Visst jobbar du på hotell? Jag har en kompis som jobbar i den koncernen som äger alla Clarion hotell osv, dom har ju sjuka rabatter, så avis!
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011