Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
http://www.emmaljunga.com/se/Barnvagnar/Hitta_din_modell/City_Cross-23.htmlFärg Pro Coffee.
Meede: Det kommer nog gå bra på KUB, bara man har bestämt sig för huruvida man vill görat eller ej så är halva jobbet gjort, sen är det bara väntan på resultatet..
Kelsson: Haha, ja men om ni ska dela kostnad för barnvagn på 8 år så kan ni ju slå till på en limited edition variant med parasoll och hela kitet
Jo barnvagnsdjungel är det definitivt, jag har läst och kollar och funderat och frågat runt massor tills jag kom fram till vad jag gillade och inte, samt vad jag ansåg att jag hade för behov av en vagn. Och iom att jag gillar att gå i skogen o så så blev små svängbara hjul ett stort INTE, och det var c:a halva djungeln utrensad bara där, haha!
LGT: Det kommer nog gå finfint på VUL!
Jag mår ok, förutom bäckenuppluckring, muskelvärk i musklerna kring höften (trol pga att jag inte går som vanligt), huvudvärk och sjukt trött! Ser fram emot påskhelgen och få upp lite målarfärg på väggarna i barnrummet förhoppningsvis. Skönt med kort vecka både den här och nästa vecka.
Ska träffa MVC dr på torsdag och be om lite mera sjukskrivning.
Är lite orolig för bebis dock, ända sen i helgen så har jag känt av den mindre.. I vanliga fall brukar den utöva karate i magen när jag ska gå o sova men nu har den varit lugn.. Jag känner fortf sparkar men bara svagt och inte så ofta. Bör jag vara orolig tror ni?
Strössel: Asså om jag säger så här, jag hänger väl här mest bara för skojs skull om jag säger så. Jag är ju aktiv i "vanliga" gravidtrådar anpassade till min grav månad bättre, här är jag ju bara för människornas skull. Precis av samma anledning som jag fortf är kvar i IVF-i väntan på.. tråden (även om jag är allt mindre aktiv där numera). Jag uppskattar dina inlägg och tycker det är synd du lämnar oss. Ha det bra.
Haha, jadu, tiden är relativ 24 veckor för mig som gått så fort för dig har för mig inte gått så fort, medans dina 12 veckor har rusat fram enligt mig o segat sig fram (kanske?) enligt dig..
Idag när jag satt o åt middag så roade sig lillspeck med att ligga o sparka på min urinblåsa - inte så skönt faktiskt! Jag fick som akuta känslor av att vara kissnödig som gick över lika fort igen, haha! Blev en lätt schizad känsla där.