Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Sputnik - det betyder säkert ingenting alls det där. Som du sa så var det extremt lite och dessutom brunt (gammalt, det har blödigt nånstans och sen tagit väldigt länge för det att komma ut), kanske du hade burit tungt eller på annat sätt ansträngt dig? Jag fick bärförbud ganska tidigt i grav pga blödning. Det betyder nog som sagt inget. Kram
Missan: Det tar längre tid för kroppen att tillfriskna som gravid då så mycket av din kropps fokus ligger på att utveckla en bebis, finns inte så mkt "över" för att bekämpa förkylningen, så förbered dig på att kunna vara risig ett tag
Vilken vecka är du i och hur högt upp i magen har du ont? I början av grav när livmodern växte mycket och var på väg uppåt så kunde jag ibland få ont i magen - sådär som om någon nypt mig jättelänge och jättehårt på samma ställe, jag kom fram till att det nog hade att göra med när alla organ möka runt på sig för att göra plats åt en uppåtkommande livmoder - men det är ju bara en gissning från min sida... Då brukade det "nypas" strax under naxeln.