Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jag älskar också att läsa och är inne på Jo Nesbøs 4e bok om Harry Hole. Har jag tyckt varit underhållande läsning...
Vecka 38
Jag älskar också att läsa och är inne på Jo Nesbøs 4e bok om Harry Hole. Har jag tyckt varit underhållande läsning...
Vecka 38
Lulis: Jo alla blir vi nervösa innan KUB - tänk om bebis inte mår bra osv.. mycket tankar. Men det kommer gå fint ska du se!
Jag drömde att jag var o shoppade kläder, klänningar! Och jag var SMAL igen ! Å så jag längtar....
Min foglossning har senaste tiden blivit än värre - nu märker man tydligt att bäckenet är "isär" eller hur jag ska säga.... När jag vänder mig om i sängen t ex så KNAKAR bäckenet och gör SKITONT. Alltså, då undrar man ju egentligen hur mkt mer det kan foglossas haha.. jag är nog "max isär" nu
Förlåt Kelsson - har jag överskridit MAX-gränsen för antal tecken/vecka nu?
Viksan: Min bebis är inte fixerad än enligt bm.. Den "sitter som en kork" enligt bm, men inte fixerad.. Men enligt henne är det iaf ingen risk att bebis slår en volt och blir "stjärtbebis" som hon kallade det.. (sätesbjudn).
Så kanske är därför jag har så ont. Mkt vikt på höfterna och ingen fixering.
Jag tycker definitivt det låter som du ska ha 100% sjukskrivning, för vet du? Man har rätt att leva även fast man är gravid. Klarar du (knappt) bara att jobba och sen är helt slutkörd av smärtor och trötthet så ska du bli mer sjukskriven. Basta.