Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kasa: Jag har gråtit en del, mest när jag inte lckats trösta Loke så har jag börjat gråta, eller om han blivit hungrig igen o jag knappt hunnit med ett toabesök pga all amning.. men inte sådär så det varit otröstligt utan mer gråtit o sen tyckt jag vart löjlig o slutat :P Däremot har jag gråtit en hel del först i tfn till BB över smärtan i stygnen o sen när vi va på återbesök bb så började jag storböla igen när hon fråga om de va nåt mer vi undra över. (återigen handla de om stygnsmärta). Hon tyckte så synd om mig att hon tom ringde mig på em för o höra att jag kunnat hämta ut värktabletter ok o hur salvan hjälpte. Gullehon.
Loke sover på sidan i vår säng också, men i sin säng funkar de inte att ligga på sidan trots att jag försöker göra trångt med täcke o handduk runtom honom. (har bara tunn bomullsfilt över sig så därför är täcket "över" att kunna läggas runt istället. )
ALLA: Har ni väldigt ont i stygnen medan ni är på BB trots värktabletter - säg till! Jag utgick från att "de ska väl va såhär" men jag fick mer o mer ont o väl hemma så tog de bort glädjen från att vara nybliven mamma och med hjälp av xylocaingel, citodon och ipren så kunde jag faktiskt tom följa med make o son ut på sakta prom...