Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Strössel o Viksan: Jätte fina magbilder!
Spets: Stort Grattis till lyckat VUL! Vi kunde inte heller hejda oss utan fick tårar i ögonen vid första VUL vi med.
Karmosin: Typiskt att rean är nu när jag är vääääldigt långt borta från närmsta Polarn o Pyret...
tredjemaj: Oroa dig inte, jag åt bröd (hellst helt vitt bröd utan några fibrer alls) i flera veckor. Koncentrerade mig på att äta riktig mat till lunch istället. Jag har haft inställningen att jag äter när jag kan o det jag kan o är helt övertygad om att bebis mår bra ändå!
anderska: Jag hade blödningar mellan TD o VUL så gissa om jag var nojjig!?! Har lugnat ner mig nu o försöker bara vila o äta det jag kan.
kasa, anderska o lillstintis: Jag fick extremt mycket svamp av p-piller när jag började med de. Fick bukt med problemen när jag började sova utan trosor, inte ha tajta varma byxor för länge, slutade tvätta mig med tvål/rengörningsmedel därnere. Har inte fått svamp nu under graviditeten o hoppas slippa det, blev immun mot de receptfria medicinerna under mina "problemår"...
Viksan: Stackarn! Hoppas det blir bättre snart. Är också trött, det är så ljust här uppe om nätterna så jag vaknar lite nu o då o kollar klockan...
kasa: Håller tummarna att det bara är bra besked du får!!!