Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Strössel: Men v20 måste väl innebära att du får ha gått upp i vikt en del? Det som gör mig orolig är att mina bröst var stora men har gått ner igen... Det o att jag gått ner i vikt o redan var orolig för MA gör inte saken lättare. Får försöka andas djupt för imorgon får jag ju veta...

• Kelsson1

Kasa: Tror att det är en läkare man träffar vid KUB, men hur mycket den läkaren vet om man ska vara stilla eller inte vid blödning vet jag inte. Skulle nästan vända mig till husläkare eller BM o testa sängläge för att se om blödningarna slutar då...

• Kelsson1

kasa: Förstår dig! Vill också börja röra på mig, men kan ju inte det än, mår alldeles för dåligt för det. Meningen var inte att stressa upp dig mer, du har nog med oro ändå. Börja lite med crosstrainern så får du se om det är något du gillar...

cah: Det var ju just det att brösten blev MYCKET större från början, nu har de blivit till sin normala storlek igen. Tycker att det är konstigt, de borde väl inte pendla i storlek?

• Kelsson1

Spets: Håller med Aurora, vi är nog i väldigt skiftande lägen. Tycker själv inte att jag är så långt gången bara v13, det var aldeles nyss jag var helt i början. Tycker att det bästa med just den här tråden är att det finns alltid någon som kan svara på frågor, de har redan gått igenom det Skrattande

kasa: Skönt att höra, nu är det inte sååå länge kvar till KUB, tror att jag kanske överlever Skrattande

• Kelsson1

Speck: Det värsta är att vid MA kan ju symptomen finnas kvar... Om inte så hade jag inget att oroa mig för. Nu ska jag snart gå o lägga mig o sen är det morgon o dags för KUB! ÄNTLIGEN!

• Kelsson1

Karmosin: VÄLKOMMEN! Gratulerar! Här är du välkommen att skriva så mycket eller så lite som du känner för och orkar! Kramis!

• Kelsson1

EGO: KUB UL gick över förväntan!!! Fick 1:15882 som risk så i princip obefintlig! Lill* rörde på sig så mycket att BM hade svårt att ta sina mått, så vi har en livlig en därinne!!! Hela 6,4cm lång från rumpa till huvud Skrattande! Är sååå lycklig nu!!!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011