Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Lulis7: Välkommen hit Skrattande

Vickan l: Håller med dig den här tråden är den bästa jag nånsin har skrivit i, alla är så snälla och trevliga Flört och såklart den andra tråden när vi kämpade för att få plus.

Önskar alla en underbar dag här har vi strålande sol !

• strössel

Jis: Jag hade bara en liten bula Skrattande har inte så stor nu heller iofs.

Speck: Har du börjat inreda bebis rummet ? jag behöver lite inspiration Solig

Har börjat kolla på vägg saker köpte Tatty bear men nu har jag kikat lite på wallies nalle puh vet inte vad jag vill ha, vad har ni tänkt att ha på väggarna ?

Tycker inte dagens barnrum är så barn längre, många ska ha stilrent och modernt vilket jag har i alla rum men i bebisrummet vill jag ha ett riktigt barnrum.

• strössel

Speck: Låter jättefint med bebisrummet Skrattande

Vickan l: Ska gå in och kolla på Isa Form tavlor, hört många nämna dom men jag har nog aldrig sett en sån.

I morgon går jag in i v 25 och 7 månaden så glad Solig

• strössel

Lulis: Här gör vi KUB på sjukhuset inte på mvc , tycker det låter sent med inskrivning i v 15 här har vi inskrivning mellan v 10-12. Och KUB måste göras innan v 14 om jag inte minns fel ? Försök och få tag på dom och se vad dom säger.

• strössel

Karmosin: Härligt med v 23 Skrattande

Tredjemaj: Jag har frossa ofta så du behöver inte vara orolig, har aldrig hört att det skulle vara tecken på missfall.

Carlan: Så tråkigt att du ska må som du gör åker på det ena och det andra, får tänka att du får ut nåt fint av det i slutändan en bebis kram !

Nojjig som man är så har jag inte kännt bebis på tre dagar trots att jag druckit kallt vatten och försökt med det ena och det andra, så det fick bli ett besök till sjukhuset. Och där fick jag ligga med en CTG apparat i 40 minuter och lyssna och det var kul att se raden på pappret där det hade markerats när bebisen hade gjort fosterrörelser som var väldigt mycket som jag inte känner. Sen fick jag göra ultraljud och den var så söt skillnad från RUL i v 19 mot nu v 25. Så allt såg toppen ut och dom var så trevliga mot oss. Nu hoppas jag att den kan ge sig till känna varje dag Flört

• strössel
    Aurora1979 skrev 2011-07-01 19:03:27 följande:
    Strössel: Jobbigt att bebis inte sparkar till dig ordentligt varje dag! ;) Man blir ju så väääldigt lätt nojjig... är det från vecka 25 man helst bör känna den varje dag?
    Jag frågade om det och dom sa att det är så olika från person till person, den behöver inte sparka varje dag och ändå må bra. Men det kan oxå vara ett tecken på att nåt är fel så dom sa man ska alltid åka in och kolla om man inte känner bebisen och blir orolig. Jag har kännt bebisen sen några dagar innan midsommar och fram tills några dagar sen och oavsett  vad jag gjorde så kände jag ingenting så jag blev orolig.
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011