Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Cah: Mvc har bara telefontid kl 8-9.30 så det är för sent att ringa dit, ska lägga mig i soffan en stund och se om jag känner bebisen annars ringer jag sjukhuset sen. Jag har kännt bebisen varje dag och varje kväll därför fick jag lite panik igår när jag inte kände den alls. Men i och med att jag mår så dåligt är jag rädd att den oxå mår dåligt.

• strössel

Kelsson: Kände bebisen när jag låg i soffan nu har jag kräkts, ska vila lite och sen försöka äta lite. Att jag kände bebisen är det som håller mig lugn för tillfället.

• strössel

Jis : Ha en härlig semester Skrattande

Kelsson: Jag har varit och shoppat nu för att tänka på annat och jag är lite yr och mår illa, men det gick rätt så hyfsat att gå i affärer.

Köpt skötbord och säng+madrasser idag, nu är vi färdiga bara att hämta vagnen i oktober. Köpte Hensvik säng på Ikea den har kostat 895 kr nu sänkt till 599 kr det gillade jag Flört men hade höjt skötbordet med 50 kr.

Sen har jag hämtat två gratis boxar pampers och en från apoteket och en blöjhink Skrattande

• strössel

Kelsson: Menade en box från pampers + blöjhink och en box från apoteket. Jag köpte skötbordet snigel för 299 kr jag ska måla det vitt och sätta dit krokar och en korg på sidan och ha korgar under. Sett många bilder där folk har målat och fixat och donat med just det skötbordet och fått dom jättefina, så jag ska härma dom Skrattande

Tycker oxå det räcker med illamåendet men jag tror jag är lite sjuk, väldigt känslig idag trött och hängig. Men bebisen har sparkat nu på kvällen med så det är skönt, hoppas den sparkar när jag ska sova med. Och min man känner sig lite hängig med så det är nog nåt på g.

• strössel
    Speck: Vi har en byrå och en expedit hylla med 8 hyllor så en byrå till fick inte plats men hade jag inte haft hyllan eller byrån hade jag köpt en sån dom är fina. Vi köpte madrassen vyssna vackert för 599 kr min make ville ha den och en bäddmadrass för 99 kr. Nej jag betalar inte heller 300 kr för påsar köper billiga i Ullred 49 kr Skrattande men har läst att man kunde ha vanliga påsar i blöjhinken med. Nu vill jag bara sätta ihop allt med det är för tidigt det får snällt ligga kvar i kartongerna ett bra tag till. Hur tidigt satte du ihop skötbordet och sängen ?

Mysigt att du börjat packa bb väskan Flört
  • strössel

Suck skrev ett långt inlägg som försvann Rynkar på näsan

Kelsson: Jag mår mycket bättre idag så det hoppas jag håller i sig, ja det finns refiller i Ullared som passar till den hinken. Får se om den är askass men vissa gillar den men andra inte men den är gratis och värd att testa. Vad roligt att du ska kika på barnvagnar hoppas du hittar nån du gillar ha en trevlig dag kram !

Nu ska jag iväg och köpa färg och måla mitt skötbord önskar alla en trevlig dag !

• strössel
    Carlan82: Ska kika in på den sidan med namn som du skrev Skrattande vad kul med RUL det kommer gå jättebra ska du se. Du får kika in när du orkar tänkte på dig häromdagen stor kram till dig.

Skriver kanske inte heller så mycket just nu, mår inget bra heller förkyld mår illa och hängig och trött. Sydde en kappa idag till bebis rummet och trodde jag skulle gå under blev helt slut av en sån enkel grej. Så det får bli mycket vila så jag är piggare när min man går på semester om en vecka.
  • strössel

Kelsson: Ett sånt man fäster på sängen tror jag blir toppen, har sett många som har såna. Jag hoppas vi blir färdiga snart med vårat skötbord det har regnat så vi har fått måla lite åt gången.

Två veckor tills vi ska till mvc igen känns som en evighet, och tre veckor sen fk fick min ansökan om graviditetspenning men har inte fått svar än. Dom har 30 dagar på sig så jag hoppas dom kikar på det snart ringde i torsdags och då hade ingen kollat på ansökan.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011