Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Kasa01: Ha det så bra ute till havs njut
Går in i v 26 idag och min gravidförsäkring på Trygghansa börja gälla från och med idag.
Kasa01: Ha det så bra ute till havs njut
Går in i v 26 idag och min gravidförsäkring på Trygghansa börja gälla från och med idag.
Vickan l: Vad skönt att få TUL lite tätare, din är på minus min på mittenkurvan och specks på plus men det kommer gå jättebra för oss alla tre. Vad är det för prover du ska ta framöver ?
Kelsson: Tack grattis till v 19.
Har varit i Ullared idag och shoppat till bebis, hittade så fina saker blev inga kläder utan bara grejor. Så nu är det bara säng och skötbord sen är vi helt färdiga.
Hur mycket pengar har ni lagt på bebis saker ? Vi har handlat för runt 20 000 kr inkl vagn.
Kelsson: Ja det blev en del saker, äskar att shoppa min mamma är likadan hoppas inte bebisen kommer älska det för då kan det blir dyrt när den blir äldre
Vickan l: Det är bra att dom är så noga med oss gravida och kollar oss, känns bra. Sköldkörtelvärdet tog jag i början av graviditeten och det var bra. Hoppas jag får ett TUL till fast jag låg på mittenkurvan men det får jag nog, läkaren sa att vi som opererats för cellförändringar brukar få ett TUL till för att kolla att inget har förändrats.
Lillstintis: Jag har oxå moderkakan i framvägg så jag började känna bebisen väldigt sent, det är inte förrens nu egentligen jag känner den lite varje dag sen början av v 25.
Jis: Grattis till v 19
Är rastlös vet inte vad jag ska hitta på idag igår rensade jag hyllorna i gå in garderoben så nu ligger tvättlapparna på plats 4000 tvättlappar, 20 kr paketet med 200 st i varje köpte på mig en hel del.
Kelsson: Hade jag bara bott närmare så hade jag kommit och hjälpt dig