Inlägg från: strössel |Visa alla inlägg
  • strössel

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis: Har oxå en malm byrå tycker den är suverän Flört vad skönt att du slapp betala hela kostnaden iallafall.

Kelsson: Skönt att du lyckades ta dig igenom första arbetsdagen, blir nog bättre i morgon alltid segt första dagen när man varit ledig Skrattande

Haft huvudvärk hela kvällen så jag har bara kikat in, varit hos min syster hela dagen och totalt 8 hundar var helt slut när jag kom hem. Så nu blir det sängen tidigt i kväll bara ut med vovvarna först !

• strössel
    Jis skrev 2011-07-05 22:22:04 följande:
    Tredje maj, vi ska dessutom fästa den i väggen för att verkligen säkra upp :)
    Jag har haft min byrå i flera år och den har aldrig tippat, jag har den med 6 lådor och den är ju väldigt tung. Kanske bero på att jag har så mycket kläder i den Flört och den är ju väldigt bred så jag  har svårt att se den tippa men det kanske den kan.
  • strössel

Kasa: Kul med lite magbilder i tråden fin mage Skrattande min man tar kort på min mage varje vecka. Men han är inte duktig på att ta kort och han blir irreterad varje gång då han får ta en så där 50 kort innan han får en fint Flört och jag som fick Mvg i foto i skolan är lite kräsen men har fått lägga ner det nu och tacka för dom korten han tar för annars får jag inga Solig min kusin är tillsammans med en fotograf så jag tänkte ta kort på mig och min man lite längre fram i svartvitt som minne av själva magen.

Idag ska jag köpa ett skötbord, mycket är slut på Ikea så jag tänkte passa på så länge dom finns hemma.

Det är rea på babyproffsen den här och nästa vecka så det blir en sväng förbi där med Solig

• strössel
    Kelsson: Dom hinner nog få hem en massa nyheter innan bebisarna kommer Skrattande jag köper skötbordet nu för jag ska köpa det billiga för 249 kr och måla det vitt och sätta fast korgar och krokar och lite sånt där så det blir fint. Ville egentligen ha ett som man sätter fast på väggen på toan men vi bor i en hyresrätt så vi får inte göra det tyvärr. Sen har vi bara sängen kvar sen är vi i stort sett färdiga herregud vad jag har handlat Skäms
  • strössel
    Speck: Vad roligt att du har fått upp sakerna så fint, jag bara längtar Skrattande min vovve var superglad igår jag kikade på tv i sovrummet och han sprang fram och tillbaka som en vilde sen skulle jag gå på toa och då fick jag se att han hade hämtat bebisens leksaker som vi lagt i en kartong i bebisrummet. Han blev så ledsen när jag tog ifrån han dom han trodde dom var till honom Flört

Livets goda ting: Vad härligt att det gick bra på RUL.

Anderska: Hamburgare låter supersmarrigt, blev sugen nu Solig

Vickan l: Var det nu på fredag du skulle göra TUL ? Det kommer gå så bra, ska bli kul att se vart din bebis ligger på kurvan.

Ego: Blev inget skötbord för oss idag, alla kartonger var öppna på ett eller annat sätt och det vill jag inte betala för vill ha en hel paket utan att nån har öppnat dom. Men det blev ett täcke , filt och lite annat smått och gott på Babyproffsen.
  • strössel

Speck: Det här med blöjor är inte lätt Skrattande alla har nog sina favoriter man får nog pröva sig fram.

Kelsson: Mina hundar har jättemycket leksaker o gosedjur så det blir inga mer till dom för då tar deras toys över hemmet Flört men bebisens var nog roligare för det var ju nytt Solig

Börjar bli sjuk känner mig inte alls frisk ont i halsen förkyld och helt slut Rynkar på näsan

• strössel

Kasa: Vad skönt att RUL gick bra, mysigt med RUL Flört

Kelsson: Har vilat hela förmiddagen nu har jag tröttnat så nu kommer mamma och syster med fika. Stor kram till dig med Solig

Min man har kännt bebisen för första gången idag han är väldigt lycklig nu, sparkarna har börjat kännas mer nu.

• strössel

Kelsson: Tur du inte bor här för här får vi inte veta kön, om man vill göra ett könsul får vi åka antingen till Linköping 18 mil eller Göteborg 20 mil. När ska du göra TUL ?

• strössel

Anderska: Jag var sen med att känna, jag kände lite i v 18-19 sen ingenting förrens dagarna innan midsommar och nu har jag börjat känna mer och mer varje dag.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011