Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Åhh vad spännande, tänk om Lillspeck redan är här .
Karmosin - Ja Reima har jag hört mkt bra om. Sonen har haft en PoP och en Didriksson. Både fungerat super, men varenda unge hade ju det på dagis förra vintern så vill ha ngt annat. Är sugen på en Molo, men vill klämma på dem först så det inte bara är "mode" och dålig funktion. Sonen kunde ha sin bra när han stod, men när han satt i den så var den för kort över ryggen. Isbjörn ska ju också vara väldigt bra, men 2000 kr....
Jis - haha, ja det är inte lätt ibland. Tur du kom på det iaf.
Ja angående min lite fanatiska inställning till babyskydd vs bilstol så är jag färgad av mitt arbete. Har varit på flera trafikskadeplatser där en del (svårt) skadade bebisar, barn och vuxna varit inblandade och då inser man fort och lätt att man vill ha det bästa skyddet till sitt barn, då man ser att der faktiskt gör skillnad hur barnen sitter och vart i bilen man placerar dem.
Nyss hemkommen från bio. Vilket inte blir ofta nu för tiden. 3D är inte min grej tror jag. Lillkorven sparkade en massa under alla skjutscener också så han verkade inte så förtjust heller...A shit har ju glömt ta sprutan idag!!!!! Hur kunde vi det....Skit också!