• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • kasa01

Fortfarande rosa på pappret, brunt ibland. Jis, jobbigt att vara dålig när man inte är hemma, trist att det skulle komma just nu. Kram Kram alla andra

• Kelsson1

kasa: Det är säkert att din lilla mår lika bra som min, jag har ju spottat nu i över en vecka o ändå slog lilla hjärtat. Är du orolig åk in o ta blodprov så får du bekräftelse. STOR KRAM!

• missan

Hejsansvejsan alla glada gravida blivande mammor!
    Hoppar gärna in här, tack för tipset Kelsson. Plussade i tisdags förra veckan, på kvällen och
    inte på första kissningen. Sen i lördags vaknade jag sjuk. :( Typiskt. Dunderförkyld, lite feber, hosta mm.
    Så jag är hemma och vilar vilket är ju väldigt skönt. Tror slemhinnorna är extra känsliga när man är gravid och då kanske man inte kan motstå virus och bakterier på samma sätt?!

Grattis till er som via VUL sett ett litet tickande hjärta!! Fantastiskt. Kanske det blir mer verkligt då?!
    Jag kommer börja storgråta, men det är ok. Gjorde jag av ngn anledning även på äggplockningen. hahaha
    Jag har tid den 28 april, om en vecka drygt. Försökte tjata mig till ännu tidigare men det gick inte.. Har ju haft ett utomkvedshavandeskap så det finns oro att den "krupit tillbaks" till äggledaren.. Jag vet att det är knäppt men jag höll på att förblöda den gången så är lite nojjig..:)

Kelsson; vi går ju båda på samma ställe, från början fick jag med tid den 2 maj men efter lite tjat fick jag den 28, annars hade vi kanske setts! :)

• Kelsson1

missan: VÄLKOMMEN! Kul att du fick tid till den 28:de men inte bra att ta för tidigt heller, så var nöjd med den tiden. Tar man för tidigt finns risk att de inte ser något o man blir orolig i onödan... Försök krya på dig nu! Stor Kram!

• missan

Tack!
    Jag behöver egentligen int se hjärtat eller ngt sånt bara att det sitter rätt, dvs i livmodern och ingen annanstans.. Men det är nog en bra tid!
    Kram

• Kelsson1

missan: Du ska se att när du får se hjärtat så är nog inte tårarna långt borta Skrattande

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011