Hejsansvejsan alla glada gravida blivande mammor!
Hoppar gärna in här, tack för tipset Kelsson. Plussade i tisdags förra veckan, på kvällen och
inte på första kissningen. Sen i lördags vaknade jag sjuk. :( Typiskt. Dunderförkyld, lite feber, hosta mm.
Så jag är hemma och vilar vilket är ju väldigt skönt. Tror slemhinnorna är extra känsliga när man är gravid och då kanske man inte kan motstå virus och bakterier på samma sätt?!
Grattis till er som via VUL sett ett litet tickande hjärta!! Fantastiskt. Kanske det blir mer verkligt då?!
Jag kommer börja storgråta, men det är ok. Gjorde jag av ngn anledning även på äggplockningen. hahaha
Jag har tid den 28 april, om en vecka drygt. Försökte tjata mig till ännu tidigare men det gick inte.. Har ju haft ett utomkvedshavandeskap så det finns oro att den "krupit tillbaks" till äggledaren.. Jag vet att det är knäppt men jag höll på att förblöda den gången så är lite nojjig..:)
Kelsson; vi går ju båda på samma ställe, från början fick jag med tid den 2 maj men efter lite tjat fick jag den 28, annars hade vi kanske setts! :)