Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Tack för tips kel och luella. Ska testa och hoppas det hjälper. Nu ska vi somna om efter nattens första matning. Hoppas ni alla sover gott
Tack för tips kel och luella. Ska testa och hoppas det hjälper. Nu ska vi somna om efter nattens första matning. Hoppas ni alla sover gott
Lulis- snart är du mamma. Varje minut som går är du ett steg närmare bebis, så tänkte jag under förlossningen. Visst vet ni att det är en liten tjej? Tänk bara på det. Min man pratade hela tiden om bebisen och det hjälpte mig genom det jobbiga. Det kommer gå bra, de är proffs och gör bedömningen att det här är det bästa för er så lita på det. Kramar
Kattm - klart du ska unna dig! Bor du i Sthlm? Isåfall kan du gå på elevbehandlngar så blir det billigare. Jag använder min morgonrock hela tiden och letar en till att byta med. Finns en jättefin från Ralph lauren på twilfit i mysigt material, dyr ca 1000 så jag blev lite snål eftersom jag redan har en.
Söte - mysigt med RUL !
Kelsson - känner igen det där med huvudet som åker bakåt. På amningsjouren sa det att det inte var ngt konstigt.
Jis - stackars W! Hoppas han kryar på sig!
Vickan - skickar styrkekramar. Att du orkar! Några framsteg med magontet för À? Var går du på akupunktur?
Hur mår du EnyA
Grattis Vickan! Hoppas du haft en fin dag!
Massa- började använda gravidjeans i v 18-19. Men sen var jag ju i din vecka på sommaren och då har man ju lösa klänningar etc. HM har bra gravidjeans tycker jag,
Jis - gulligt! Skönt att han sover. Vi har ännu inte åkt bil men hoppas det kommer gå lika bra. God natt!
Enya - min mage var också lite större men sen blev lill-tjejen ganska medelstor. Ungefär som den nya prinsessan :)
Grattis söte !
Najje, va kul att du vill ha dem. Jag skickar om du ger mig adress , vill Inte ha betalt.
Ang syskon ska vi göra fet så att det blir ca 2 år mellan ev syskon. Kommer inte heller h skydd fram till fet.