Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Speck, vilken söt liten son!!!
Speck, vilken söt liten son!!!
Vi har inte varit öppna med vår IVF utan kände att det var vår resa. Blivande maken skulle ha kunnat varit öppen med det från början egentligen, men det är nog jag som stoppat. Jag tyckte att det var stressigt nog ändå och kände att jag inte ville ha frågor huruvida det gick eller så.....
När vi sedan fick veta att vi lyckats berättade vi för våra föräldrar samt blivande makens bror med familj. Mina syskon och våra vänner vet inget ännu. Som det känns nu kommer vi berätta och vara mer öppen när bebis kommit. Jag vill så klart att människor ska få mer kunskap om detta och jag/vi har ju mycket att ge där. Men det kommer!
Du är gravid och vacker Aurora!! Så fin mage med!
Stort Grattis Enya till graviditeten!!!
Jag såg det. Jag var orolig att det skulle vara negativt vinklat och därmed spä på alla fördomar men så tyckte jag inte att det var.
Lite sävligt dock, tycker nog att de hade kunnat få med ännu mer av den längtan som alla ofrivilligt barnlösa ändå har, men det kanske blir bättre!!
Alla heder till de som ställde upp dock i programmet! Det är starkt gjort! Det ska bli spännande att få följa deras kamp/resa!!
Grattis Najje!!