Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Snösport, så sjukt kul att du lyckat! Har följt dig på några andra trådar, är så glad för din skull! Det är som en liten saga, snacka om underverk. sånt som man läser om, men inte tror ska hända på riktigt. Verkligen grattis!
Silverklar, bra där, ta hand om den lille. skönt att du fått en vettig läkare, det har blivigt skit hårda på sjukskrivning pga graviditet nu. Stor kram gumma!
Carlan, vad skönt!! Hur mår du, känner du ding lite gladare..? Stor kram!
Proggis diskussionen, jag tog dem tom v 10, 9+2. i om med att jag slutade förra måndagen har jag börjat må SJUKT mycket bättre!! Nästan inga blödningar längre, och mår bara lite illa nu. Det är som natt och dag, så skönt!!! Jag är inget vidare m hormoner helt enkelt, tror det är östrogenet (progynonet) som jag mått illa av, progestronet som jag fått blödningarna av. Var o tog KUB blodprovet idag, de passade på att titta på liten eftersom jag hadde en större blödning natten till i onsdags, massa värk, o sen plötsligt börjat må bra... ville bara veta att illamåendet inte slultat pga att graviditeten avstannat. Men liten låg och vifade på där inne, 4,5 cm lång (precis som beräknat). Så skönt, kunde inte sluta skratta! Varje gång hoppade magen så vi inte såg nåt, men det gick inte att kontrollera. Hej o hå, nu ska jag njuta av det här! Äntligen!
Kram allihop!