• carlan

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

strössel: har två bilder på första sidan men ganska långt ned. Inlägget heter Snart TD. Det är vecka 4 och 5 men jag har tagit bilderna på lördagar så jag undrar nu hur jag tänkte med det, eftersom jag "byter vecka på tisdagar... får skylla på att jag är gravid.

Är det bara jag som har fått kort minne. Min man var på mig igår och sa att det var någe fel. ??? jag mindes inte vad vi hade gjort i veckan. Hel knas.

• carlan

Kollade hur det blev med mina bilder v.4 är 3+4 och v. 5 är 4+4, det får duga, det är inte så noga. Bara kul att se hur magen ändrar sig. Jag har ju inte gått upp i vikt så jag förmodar att magen kommer se lika dan ut som förra helgen. Tar ett nytt kort imorgon för vecka 6.

• carlan

Kelsson: Då ser vi fram emot när du fått en fin kula sen som du kan visa upp för oss Glad

• carlan
    Strössel: skönt att allt lät bra. Kul att tiden kommer gå lite fortare än vad den gör för mig just nu. Fast jag tror att när skolan kommer igång nästa vecka kommer det att börja rulla på. Jag har ju två tentor att se fram emot, inte att förglömma Tungan ute
  • carlan

Oj vad jag ligger efter i att kommentera. Jobbade kväll/natt igår.

Jis: Jobbigt att blöda men vad skönt att det har slutat. Förstår hur du känner, men vill ju bara njuta. Kramar

Kelsson: Gud så skönt att du ska på ditt VUL, du förtjänar det verkligen.

Ankaja: Skönt att dem gjorde ett VUL när du var orolig. Hoppas du fick ett foto som du kunde visa din man.

Speck: Härligt att vara så långt gånget i graviditeten.

Ego. Är GALET trött idag, har bly på ögonlocken!

• carlan

Trevligt att titta på barn sängar. Min mamma köpte en jätte fin Stokke säng till min dotter så den bilr för denna lilla knodd med. Det som är bra till den är att man kan göra den liten och stor.

Vi kommer behöva ha skötbordet på vår tvättmaskin så jag ska be min far att snickara ihop något fint. Han är snickare så det blir nog jätte fint.

Kelsson: Avis på ditt ultraljud. Mysigt att få se den. Bra att du tar tag i ditt illamående.

• carlan

Minns inte vad mor min fick betala för sängen, men den rockade loss på en hel del om jag inte minns fel. Hade tur om att föda första barnbarnet.

Mysigt att göra ett barnrum. Vår kommer få sova inne hos oss. Sen får den dela rum med syrran sin. Blir våningssäng för vi har bara en trea. Men det fungerar kanske tills vi har tänkt att flytta.

• carlan

Jis: kramar till dig. Bra att du kollar upp så du slipper vara orolig. Minns inte om du hade en eller två där inne i magen. Men min kusin som fick tvilingar blödde från och till under hela graviditeten, så det kan vara precis som det ska vara.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011