• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Carlan: Hehe tack, sonen blev 1 månad igår!

Kelsson: Men om du frågar din arbetsgivare lite snällt så kanske de går med på det? Det handlar ju bara om 1 vecka mer. Annars, du har ingen semester eller komp att ta ut? Jag tyckte det var skönt att sluta jobba låååångt före BF. Jag var såå trött o hade såå ont att det hade varit ren plga att jobba fram till BF. Fast iofs så tog jag ju ut semester i samband med föräldraledigheten...  
  • Speck
    Dealiy: Min lilla pojk hade hjärtslag runt 140´-145, så enligt det där om tjej vs killar o hjrtslag stämde inte här-
  • Speck

Loke 1 månad!

Loke har börjat le nu =D När han ser en i ögonen o ler.. asså då smälter hjärtat...

• Speck

usch för mardrömmar! jag hade en hel del när ja var gravid också. nu hinner man aldrig sova så länge att man börjar drömma Tungan ute

• Speck

Hej tjejer.. jag erkänner, har inte läst igenom allt som hänt här de senaste dagarna... tiden vid datorn är väldigt sporadisk, senaste dagarna har ja behövt sova istf sitta vid datorn när Loke sovit. Men 2 saker har jag att kommentera!
    Vickan: Jag tyckte du sa att du gått upp massor av att ha varit sjukskriven, så smal o fin du var på din bröllopsdag så tror jag gott du kan gå upp en hel del till utan att skämmas för dig! Skrattande
    Najje: Härligt att twinsen stannar hos dig och utvecklas som de ska, jag är innerligt superglad för din skull!

Avslutar med en bild på Loke och önskar att alla gravida i denna tråden har det himla toppenbra Skrattande    

• Speck

Haha sla ni träffas den 7e utanför kulturhuset för fika? jag ska dit den 5e med augustimammor för lite barnvagnsfika Glad 

• Speck

dealy: ja du kan äta varmrökt skinka, det är lufttorkade saker som parmaskinka o salami som du ska undvika.

• Speck
    Kelsson: har du inte tänkt att gå ut alls på 1-2 månader? Hur ska du göra när duu ska till BVC da Glad Och dessutom så ä det jätteskönt att komma ut, Loke blir oftast lugn när man kommer ut så har han en grinig dag finns de inget bättre än o gå ut en sväng. Jag försöker komma ut nåntig varje dag, Loke behöver dagsljuset..

Tack för inbjudan till fikat men vi åker bort på fredag, så är inte i stan då. 
  • Speck
    Speck skrev 2011-10-03 09:22:31 följande:
    dealy: ja du kan äta varmrökt skinka, det är lufttorkade saker som parmaskinka o salami som du ska undvika.
    tror jag Flört
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011