• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Kelsson: hahaha fan va du är rolig! Köttfäesandedräkt... gulledu.

• Speck

Ego: Loke vaccinerades idag och var JÄTTEDUKTIG! så stolt över honom. blev bara lite skrik och sen fick han amma lite oxh sen va de över :D nu hoppas ja att det inte blir mkt biverkningar...

• Speck

Haha jag ska säga dig kelsson att så tänkte jag med under lokes första levnadsveckor, nätterna va så jobbiga så jag välkomnade morgonen o äntligen få kliva upp o äta frukost för att sedan sova med sonen på soffan istället. tyvärr fixk Loke febee igår kväll och ont i benen efter sprutorna och fick sen rätt hög feber inatt (37.9 med alvedon) men nu har febern gått ner men han är fortf rätt sänkt och gnällig.

• Speck

Strsössel; haha!! Loke ska också döpas 21a jan! Loke är 3 mån idac (om d är 20e idag ) och han använder stl 68 o har just börjsr kunna ha stl 74 i pyjamssar men så jsg tror att 74 blir bra. asså 68 funkar bog också men de är en klänning gör ju inget om den är lite lång...

• Speck

Strössel: nää kl 14.30 ska han döpas. vi har en dopklänning som gått i arv o så broderas alla namn in på jlänningen. CARLAN: han är stor nin kille ! fast han kan ha 74 och 62 är för smått är han bara 62,5cm lång. väger y.ykg. fin gravidmage du fått!

• Speck

Jag var inte direkt irriterad alls på slutet mot min man, jag var bara klängig o ville ha honom nära hela tidwn. Helt knäppt nog så kan jag sakna att vara gravid ibland, det va sån härligt cool känsla att ha det lilla livet i sig! Men det kommer dröja ett par år innan vi försöker föe syskon, just nu vill jag bara njuta så mkt som möjligt av det lilla livet som ligger o pratar med sin gosedjurspingvin hans mormor sytt till honom :)

• Speck

Strössel: jag har varit i affärer med loke massor med gånger.. och till vårdcentralen.. affärerna är aldrig så tomma som under arbetdtid, lokes förkylningar kommer nog snarare från alla virus maken plockat upp på jobbet från förkylda kollegor.. ska bebisen inte få träffa sin pappa heller på tre mån.. verkar snurrigt :)

• Speck

Aurora: du gör mig besviken ;) men 5dgr kvar till igångsättning va?

• Speck

Asså till mig sa dom inget på bb ang restriktioner så jag kan inte tänka mig att jag utsatt min son för onödiga risker. Förutom förkylningarna min make kommit hem med har vi varit friska. Iaf, nog om det från mig. KELSSON,AURIRA, VIKSAN mfl - sätt igång o fööööd nån gång! Är såå nyfiken på o se era guldklimpar!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011