-
välkommen och Grattis :)Inanna Li skrev 2012-01-14 11:10:04 följande:TackTack !Aurora1979 skrev 2012-01-13 23:31:06 följande:Inanna och Söte : Vill oxå välkomna er och säga grattis så klart! =)
-
Najje: Hur reser du dej från stolar?? Nu när du har foglossning?? konstig fråga men dem brukar säga de är samma för oss med foglossning
-
Najje Usch din stackare :( samma
Här! Jag ska till dr till veckan och är så rädd att ej få sjukskrivning av dem och fk:(
Hur undersökte läkarn dig? Fk godkänt din sjukskrivning?? -
Inanna: grattis till v 12 :)
-
Söte79 skrev 2012-01-16 19:53:32 följande:Hoppas du menar att du sprack och syddes vid förlossningen och inte efter sexet?
-
Ja gud de får vi hoppas!!skatten12 skrev 2012-01-16 20:11:50 följande:
-
Inanna: håller tummar för kommande kub :)
Kommer gå bra!!:)
Aurora: hahahaha herregud !! Vilken bild :)
Söte vad underbart !!!! Älska på !:) samma här ! Kära, pussar och älskar mycket ! Bebisen mår bra av de också ;)
Jis: bara och försöka börja då :) så kanke du blir sextok sen;) mens? Får man de när
Man ammar ? Gott att lillen sköter sig! Lilla charmtrollet :)
Karmosin : krya på er !
Kelsson: sådana drömmar får jag ibland :)
Läskigt o valna till en sd bara
Ego: försöker filma magen:) lillan/lillen sprallar om kring :) så sött !! Vill inte somna ifrån de !:)
Så nervös för morgon ! Dr besök ang
Foglossning . Livrädd att dem
Inte sjukskriver mej eller förstår mig :( vet ej vsd jah ska säga om läkaren ej förstår !fått sd när jag grejjat och så dem sista dagarna. Vet ej om de är Farligt ? Men jobba inom värden med all den stress tunga lyft sjuka mm . Gråter bara jag tänker på de ! :( håll tummarna ! -
Jis: ja det gör du ja:) tack söta du! Kram
-
Najje: är du bättre nu när du är hemma då? Jämfört med när du jobba ? Jag sjukskrev mej själv nu en v och känner mej bättre..
Jag hoppas jag får en bra läkare som förstår! Har me sd och ont som tusan när jag är på jobb så hoppas. Sjukgymnast ska jag ringa i mön och be om intyg från henne .. Plus ett brev från mig själv. Ber till gudarna det funkar ! Hp? Ska skicka iväg papper så fort den kommer ? Men ska man de nu
Med tanke på ev sjuksk? -
Tusen tack :)
Har en annan bok , som också är super fin :)