Inlägg från: skatten12 |Visa alla inlägg
  • skatten12

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Najje vad fint!!!
    Eileen hur går de ??

God fortsättning till er alla !! Bebis sprattlar mer och mer och jag är så lycklig !! Dock rädd o osäker på hostmedicinen fort :( men får la lita på läkarn.... Och om bebisen skulle bli missbildat eller nått pgr den så hade de ju stått.. Känner mej bättre iaf !;)

• skatten12

Ja precis.. Vill inte att de ska
    Hända nått bara :( ja man får aåååån lyckorus i hela kroppen !!!

Innan var jag inte sugen på kön. Men nu är jag nyfiken Asså :)

• skatten12

Jo:/ känns bara så mkt. Tre v lixom, men hade de varit farligt hade man nu inte fått ta de nått alls

• skatten12

Det finns 1868 barn vars mödrar uppgivit användning av kombinationen etylmorfin, cocillana- och senegaextrakt. Av dessa barn hade 28 någon missbildningsdiagnos (1,8%) mot 38-39 förväntade (2,1%). Frekvensen missbildningar var således, om något, snarast låg. Det gick inte heller att urskilja en överrepresentation av någon specifik missbildning.

Mkt lite ?

• skatten12

Nä jag är inte rädd för just tagit cociliana va mest inre jag använt de så länge nu.:( men dem har sagt de är ok. Va bara
    Mer hur ni tolkade texten.. Jag tolkar den som lien.. Ja mediciner behöver man ibland men dem skrämmer än också,, allra helst nu när man är gravid!

Hur
    Kommer det sig ni ger ersättning?
    Kram

• skatten12

Eileen fått en pojk :) men blev snitt :/ hon skriver nog när hon orkar :)

Nyfiken på kort ;)
    Ok. Era bebbar behöver go mat :) lite extra är alltid gott :) åh vad jag längtar !!

• skatten12

Tjejer ! Vet nån när man söker havandeskaps penning , skickar dem hem blanketter och de tar evighet innan dem kommer ? Får mitt
    Moderskaps intyg på måndag och ska få snabbt få iväg de . Har 7 v kvar att jobba om
    Dem Beviljar de . Vilket jag vet till Gud om ! Hemtjänsten och ont!
    Hoppas de går !

Har sån kramp i ljunsken. Aj aj ! Undrar om de är bebis som trycker neråt där!! Buffas i sparkar är den duktig på ;) mysigt!!!

• skatten12

Tack :) jaha måste chefen skriva på
    Massa saker ? En kollega hade skricigt själv? Ska skriva ut sen då!:) tack! Men måste la vänta på moderskaps intyget?
    Måtte man bara bli godkänd !!
    Men är bf 3/5 får jag söka från 3/3 då?
    Och när börjar man plocka på
    Mamma dagar ? Efter 3/5 om bebis inte kommit?
    Måste läsa på mer !;)
    Foglossning har jag , så kanske är de som spökar ? Bara bebis mår bra så tar
    Jag all smärta ..
    Jobbigt och jobba bara trots lättare jobb uppgifter ?

• skatten12

Strössel; tack!! Så jag får endast betalt 50 dagar av 60? Sen får jag gå obet fram till bebisen är ute ? Ursäkta om jag är trög
    ;)

• skatten12

Ok! Så 10 dagar innan bf? Och kommer då lillen/lillan för sent så kan de nu nästan bli en månad ?

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011