strössel skrev 2012-01-03 13:32:43 följande:
Carlan: Vilken fin bild på dig och din dotter Stort grattis massa kramar
dealiy: Du får lika mycket pengar oavsett om du är sjukskriven eller har havandeskapspenning.
Ego: Spenderade natten på barnakuten pga att bvc ville vi skulle testa med sempers tillägg innan dom skriver ut Althera helt mjölkfritt för att se om han tål det bättre nu när han är två månader. Vi köper det på apoteket och man får det billigare om dom skriver ut det till oss. Gav han det kl 19 och runt 21.30 vaknade han av att han hostade till och sen kräktes han ner hela barnvagnen det rent av sprutade rakt ut och han fick ner det i halsen och höll på att kvävas, fick upp honom och la han på sidan och han kräktes ner hela skötbordet och fick svårt att andas igen jag fick panik min syster var här och slängde sig på telefonen jag bara skrek ring ambulansen. Då fick han luft igen och började andas så min syster ringde barnakuten och vi fick komma in direkt. Och det var en reaktion på mjölken i ersättningen, och dom fattade inte hur bvc kunde säga att vi skulle testa det när han har han såna kramper av mjölk. Tårarna bara rann jag var så rädd, har bestämt mig för att gå en första hjälpen kurs på bvc för att veta vad man ska göra när sånt här inträffar.
Tack =)
Nej fy!!! Stackars er :( Usch lider med er,. måste varit hemskt .. Lille killen =( Hur mår ni nu?? KRAM
carlan skrev 2012-01-02 23:28:00 följande:
Vi är hemma nu men problemen avlöser varandra. Bilden nedan är från Neo avdelningen.
Kommer uppdatera på min blogg om allt. Ska försöka titta in om alla problem bara kunde sluta.
Det blev iallafall en Luna som kom på Lucia, här är en länk till webbisar
www.uas.se/templates/webbislist.aspx?id=59305...
Grattis till Lilla Luna!