Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
cah: Väntar mest på att maken ska också skriva en "önskelista" . Jag har redan några namn på listan så snart kan vi nog jämföra o diskutera
cah: Väntar mest på att maken ska också skriva en "önskelista" . Jag har redan några namn på listan så snart kan vi nog jämföra o diskutera
cah: Gravidhjärnan gör att jag inte kommer ihåg alla men några är Noora (finskt kan jämföras med Nora), Anina, Elisa
Strössel: Vänta inte, ring sjukhuset omgående om du mår så dåligt o är orolig!
Annars hade ni fina namn.
Jis: Fina namn. Ska ni ha några mellan namn?
Aurora: Väldigt fina namn, har ju själv fattat tycke för Elisa men Elsie var också väldigt fint, tål att fundera på
Strössel: Vad skönt att du känt bebis, du kanske bara håller på att bli magsjuk?
Jis: Samma här.
Speck: Fina namn. Håller tummarna att du får löneökningen från april!
Aurora: Maken min gillar Eveliina...
Jis: Hoppas din semester blir aldeles underbar!
Strössel: Tycker att det kan räcka med illamående för dig nu. Hoppas du blir bättre snart.
Vad heter skötbordet från Ikea o vad kostade den? Var inte alls fel med sänkt pris på sängen, får ta o kolla in den .
Hur fick du två gratis boxar pampers? Ingick blöjhinken i pamperspaketet?
Strössel: Håller tummarna att du ska slippa bli sjuk nu!
Passar de billiga påsarna från Ullared till blöjhinken? Skötbordet blir säkert jättefint. Just nu är jag inne på träfärgad skötbord till toan, vet inte varför
Speck: Vad mysigt att redan hålla på med BB väskan. Bara längtar tills jag är så långt gången
Dum fråga: Barkarby Outlet har de någon affär med bara bebiskläder?
cah: Du o jag ligger rätt nära i veckor o kan tala om att jag har köpt några bodys, that´s it!
Vickan: Jo funderade lite vad baksmällor hade med saken att göra
Fråga: Var i Stockholm har de störst/bäst utbud av barnvagnar? Eller vart är det värt att åka o titta. Skulle vilja ha rätt mycket vagnar på samma ställe så man kunde bilda sig en uppfattning. Samtidigt kan det vara bra med ett ställe med kunnig personal som har tålamod med en riktig vagnsnovis som säkert ställer en hel del dumma frågor Om ni har tips om sådant ställe så blir jag väldigt glad.
Tack Alla för jätte bra tips! Idag blev det bara Solna C för oss, med H&M o hälsokostaffär. Får se om vi inte imorgon orkar ta oss till Barkarby Beror helt o hållet på om jag mår bättre än idag...
Det vi har funderat i vagnväg är fyra fasta hjul, maken är inte så imponerad över svängbara hjul o så får det inte vara för mycket plastdetaljer. Längre än så har vi inte kommit
Aurora: Tar du inte snart upp två platser (Som vi alla )