Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ännu ett inlägg från teflonpannan här ...
    Ego den här gången: Jag gick in i v19 idag!!!! O det är fredag, får se hur jag firar det, kanske genom att sova på soffan en stund när jag kommit hem

• Kelsson1

Jis: Visst gör det, i februari hade jag aldrig trott att det var möjligt

anderska: Tack! Nej, jag har inte nyst, tror att maken gör det istället för mig varje morgon

• Kelsson1

Lulis: Helt ok, jag hade också flera veckor i början av graviditeten då jag inte orkade skriva något! Du är välkommen att läsa så mycket du vill o skriv när du känner för det/orkar!
    Låter helt underbart med bostadsrättsvilla på landet. Visst kommer det vara en omställning men är säker på att ni kommer att älska stället! Stor Kram o ha det så skönt på landet!

• Kelsson1

strössel: Det var väldigt mycket grejer . Väldigt fina saker, förstår att du köpte de.

anderska: Men 50% kan ju vara bra nu när du är gravid så du inte tar ut dig för mycket

• Kelsson1

Lillstintis: Stort grattis till lyckat RUL o v20! Inga tvång till antal inlägg här skriv när du orkar/hinner. Stackarn med foglossning, håller med Vickan försök ta det lugnt för att inte få det så jobbigt med foglossningen.

Jis: Sådana kvällar behöver vi mer av. Jag slog på stort o vilade i soffan tillsammans med maken . Just nu under graviditeten har jag inte klarat av att äta fisk just för att det smakar fisk

anderska: Det har du rätt i, men 50% måste ändå vara bättre än inget o så tar du inte ut dig i onödan.

Aurora: Låter urmysigt! Tänk snart gosar du med din egen!

• Kelsson1

litenbus: Säkrast är att ta ett test, men mensen kan skjutas om du har tagit progesteron. Håller tummarna för dig!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011