• Speck

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

KELSSON: ok snällt av maken! NAJJE : oh ja syns stor skillnad! Kul! KASA: Det är lugnt. bvc har ringt mig 2 ggr den här veckan o vi ska dit på måndag för 3 mån vaccin o fortsätta hålla koll på hans mage. men blir han sämre ska vi ringa läkare har hon sagt. men nu fick han bajsa igår så vi avvaktar o ser va som händer ..

• Speck

Loke hickade störande mkt i magen o han hickar väldigt mkt än. Ang förlossningen va de aldrig läskigt när de väl satt igång.. ni kommer fixa de finfint ! KASA: va smal du är! så avis ! Jag fick ju rumpa bred som en dörr mot slutet, haha! Rumpan har blivit mindre men magen är inte va den en gång var .. men jag jobbar på det... saknar mina gamla kläder..

• Speck

KASA: inte för o va petig, men det är 3 mån om några dagar ;) men jo det är klart det tar tid för kroppen att återställas, jag hade nog gått ner mer hade det inte varit för mitt konstanta sötsug.... har en teori image att sötsuget kommer från att jag är så trött art kroppen Ciller ha socker för att försöka få lite energi.. sen går mån ju lättare ner i vikt om man sover bra...

• Speck

Så kul att ni är så många som ska ha snart! Längtar att få se era sötisar!

• Speck

Jis: de kommer va pågående så länge du är föräldraledig. mitt står också som pågående. du ser inte "godkänt"el dyl men pengarna kommer som planerat!

• Speck

Viksan: härlig gravidmage, haha sådär härligt blårandig av ådror som min blev :)

• Speck

Kelsson: jag förstår dig helt! men ja tycker man fick bra stöd av bb o bvc. min bvc sköterska va nästan som en kurator åt mig de första veckorna o jag va helt ärlig o sa att jag inte visste hur jag skulle umgås med min son osv och fick väldigt handfasta tips. och loke utvecklss o mår bra så nåt rätt gör jag ju. du kommer fixa de det är jag övertygad om!

• Speck

Loke blev inte nöjd på 30min när han va mindre.. då åt han i en timme o jag ammade varannan timmeså jag fick verkligen inte göra annatän o amma i början men det ändras ju när de blir större så jag "stod ut". myyysigt! fattar inte att han blir 3 mån redan denna vecka!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011