Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Jis: spännande!
Kelsson: kul att de närmar sig. visst är det 8e du är beräknad till? du har säkert bebis i famn innan veckans slut! :D
Jis: spännande!
Kelsson: kul att de närmar sig. visst är det 8e du är beräknad till? du har säkert bebis i famn innan veckans slut! :D
Jis: kamera ska du ha också! detsamma gäller dig kelsson!
Nu är ju alla förlossningar olika, men Jis - berätta efteråt om du läste bok eller spelade yatzy under förlossningen =D
Nu är ju alla förlossningar olika, men Jis - berätta efteråt om du läste bok eller spelade yatzy under förlossningen =D
Lycka till inatt jis, hoppas de går lagom snabbt!! stor kram!
Najje: magbild magbild magbild!! :D
Najje: stackare! vi har tre katter o skulle må så dåligt om vi skulle behöva ta bort en!
Jis: jättegrattis till Waldemar!
Kelsson: lycka till nu, spännande!
Strössel: jag lät loke somna i min famn och la ner honom försiktigt när jag va säker på att han sov. nu när han är drygt tre mån har jag börjat jobba på att han ska somna själv i sängen. Hela denna vrckan har han faktiskt *ta i trä* somnat själv i sängen. jag sitter uppe o leker m han tills han är trött sen ammar jag. Sen går jag upp o lägger honom i sin säng o så har jag lagt mig brevid i min säng ifall han skulle börja tjorva men faktiskt så hsr han lagt sig tillrätta o somnat självmant! är sjukt impad. Men så det jag säger är att även om han vara lkan somna i din famn nu så betyder inte det att han bara kommer kunna somna där för alltid liksom. Jag ville bara säga de för de va nåt jag va orolig för.. att jag skulle grundlägga en ovana.
Viksan: jo kalasduktig är han. Men det kan ju ändra sig igen längre fram.. de verkar va lite så att de lär sig nåt o sen glömmer bort ett tag för att återuppta igen senare... men tror det är för att han börjat suga på tummen som han lärt sig att somna själv.. det kom iaf samtidigt. Nappen är inte intressant längte, bara fingrarna som duger nu. Men han har alltid varit skeptisk mot nappen och jag har inte direkt tvingat honom att ta napp heller..