Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Jis- vi vet precis hur rädd och orolig man kan bli. Men jag tror att stressen för att ngt ev är fel gör att man tycker att symptomen försvinner. Jag upplever det själv så och även Kelssons symptom kom och gick ju. Säkert ingen fara och bry dig inte om gravtestet. Klart det blir svagare mitt på dagen när du kissat en timme innan. Kram.

• Vickan I

Härligt Jis, stort grattis. Skönt för dig/er i allt annat elände just nu. Stor kram

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Skrikandes Fixade nytt batteri och allt, men hittade inte hjärtat sedan. Letade och letade Rynkar på näsan. Hittade min egen puls på alla möjliga ställen runt magen dock....Vet man inte ska bli nervig över det här, men ja vi i denna tråd har ju en tendens att hetsa upp oss aningens ibland Flört, vilket jag SJÄLVKLART gör nu. Skit också och inte minns jag hur det lät med sonen heller, bara att det ska gå fortare än min egen puls.

Villsågärna -  När du lyssnade. Var det stor skillnad i snabbheten av slagen när du lyssnade på dig själv och bebisen så det var lätt urskilja vem som var vem? Vill också hitta!
  • Vickan I

Gjorde ett sista försök när jag lade mig i sängen istället och nu hittade jag han!...och nej har inte kollat kön men kände direkt och utropade även spontant till sambon "jag hittade honom". Så nu kan jag sova gott.

• Vickan I

Kelsson - men att det aldrig kan ge med sig. Att det kommer och går är ju ett bra tecken iofs om man nu kan säga så... Låter fel, men menar att om det var illa borde det dra igång. Värken kan ju vara vanlig växtvärk. Den kommer ofta i omgångar och behöver verkligen inte ha med blödningen att göra. Blödningen var ju under sade dem och säkert ingen fara nu heller, men förstår att du vill få det kollat ändå. Vet inte hur hårda det är med leg. Är det akut kan det ju inte vara avgörande. Mannen din kan kanske visa sittning intyga vem du är? Ring sjukvårdsrådgivningen och hör. De måste ju veta sådant med så att du inte åker i onödan. Hoppas verkligen det slutat snart igen. Vissa har ju bara oturen att blöda från och till fast allt är toppen. Tror det är så för dig. Kram

• Vickan I

Speck - du är så välkommen att komma och lyssna :).

Hmm mina inlägg kapas idag ser jag...

• Vickan I
    Kelsson - Men så bra att det slutat igen. Det här kommer gå vägen . Skönt med nytt vul om en vecka. Det går ganska fort iaf, med påsk och allting.
  • Vickan I

Tycker så himla synd om dig Jis. Men det rosa är säkert ingen fara alls. Kan mkt väl vara efter igår. Hoppas du kan få ngn vettig hjälp med den allergiska reaktionen. Kram

• Vickan I

Jis - Vilka turer du skall vara med om. Skönt du var inne när det hände iaf, även om det är trisst att vara inlagd. Du ser vilken kämpe du har där, det tickar på fint trots allt som mamma råkar ut för .

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011