Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
spets- jag tycker också du ska berätta för honom. Du verkar ju vilja det och vilken överraskning för honom! Kram
spets- jag tycker också du ska berätta för honom. Du verkar ju vilja det och vilken överraskning för honom! Kram
Anderska- grattis till att se hjärtat!! Visst var det fantastiskt!
Cah- skönt att det inte var någon fara
Carlan - stackare som mår så dåligt. Kan tycka att vi som gjort ivf redan fått utstå så mycket att vi borde slippa men icke.
Aurora - grattis! Underbart att allt så bra ut!
Kul anderska! Jag tycker att det är barnmorskans skyldighet att ge en råd och säga vad man ska tänka på. Det fyller ju ett syfte (att man ska slippa komplikationer) och som du säger ville hon inte vara dum utan vill ditt bästa. Vi var också på inskrivning och precis som för er ska vi också få ett extra VUL (elller blir det UL) i v 11. Vi kommer däremot inte att göra KUB. Ska ni det?
Speck: fin vagn och ännu finare katter
Skönt att allt såg bra ut Karmosin!
Glad midsommar alla tjejer! Imorgon dricker jag chapel hill rosé (alkoholfritt men det behöver jag knappast tillägga i den här samlingen) och äter konstant (gör jag i och för sig varje dag :)
vi går på mama mia på karlavägen, det är privat tror jag. Var går du? Samma för oss, inget var direkt negativt men det var inte heller helt hundra...
jag mår också illa hela tiden och äter för att hålla det borta. Jag åt precis glass och grädde och det var inte bra så kanske som du säger även för mig (att sötsaker gör det värre). Ska tänka på det.
Sov gott!
stackars dig Carlan! Kram
grattis Jis!
klart du ska vara här Lulis! Tycker mina symptom kommer och går lite (men illamående består :)