Inlägg från: Lindis1974 |Visa alla inlägg
  • Lindis1974

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Åh speck. Jag är säker på att du är en underbar mamma. Jag har massor med vänner som känt som du första tiden.
    Man får känna så och det är bra att du ortar av dig.
    Stor kram

• Lindis1974

Dealiy: nej hjärtat syns inte så tidigt. 5+3 i går. Tidigast om en vecka bör man kunna se det. Men han mötte upp både hinnsäck och foster som var i perfekt storlek. Så nästa steg är att se hjärtat slå.

• Lindis1974

Kelsson: ja det känns skönt. Vore skönt att slippa flytningarna oxå. Känns rätt ofräscht. Men jag kanske får leva med dem ett tag till ;)

• Lindis1974

Ja jag har ju bruna flytningar men ska inte oroa mig så mycket nu. Det ser ju bra ut hittills. Tycker mest det är kläggigt.

• Lindis1974

Dealiy: det är säkert ingen fara och tänk på att det fortfarande är tidigt. Ser dem inget hjärta nu är det inte konstigt med det. Om allt annat ser ur att vara i sin ordning kan du andas ut lite grann. Förra gången jag var gravid syntes inte hjärtat i 6+3 men i 7+2 syntes det tydligt.

• Lindis1974

Det är ju så olika det där. En del ser hjärtat då och en del inte. Så bli inte livrädd om dem inte ser ett hjärta nu. Vet massor son gjort VUL och det har först inte synts något hjärta men en vecka senare full aktivitet.
    Lycka till och stor kram

• Lindis1974

Härligt Dealiy :) skönt !
    Vad trassligt det ska vara med dessa blödningar. Kan vi bara få slippa dem nu !
    Jag blöder lite fortfarande. Brunt vattnigt
    Vill bara att det ska sluta nu.
    Kram till dig

• Lindis1974

Någon mer än jag som blivit så otroligt känslig? Bölar för minsta lilla på Tv. Har ju varit minnesprogramm hela dagen för 9/11. Var som att sätta på en kran. Kollar nu på frisörakuten. Samma där ... Min man tror jag blivit galen:)

• Lindis1974
    Enya70 skrev 2011-09-12 12:27:57 följande:
    Hej alla - fick äntligen äntligen plus på stickan i fredags efter mitt 10:e IVF. Solig

Kelsson bjöd in mig här så nu tassar jag hit på darrande ben.
    Plussade en gång förra sommaren som slutade i MA i v.8. Vi fick då se ett litet tickande hjärta på VUL i v.7 men ebryot var ngt lite litet och i v.8 hade hjärtat slutat slå.

Så nu är jag superglad och supernojjig på en gång. Mot slutet av förra veckan runt BIM och TD hade jag ENORM molvärk i nedre delen av magen och ländryggen. Men detta har avtagit i helgen. Jag känner molvärken fortfarande men mycket mindre. Plusset på stickan fortsätter bli starkare dock men klart jag nojjar ändå...

Har superömma tuttar och kissar hela tiden. Jag som annars sover som en stock måste gå upp och kissa minst en till två gånger per natt, hi hi. Mår dock inte illa alls (än).

Kramar till er alla och hoppas jag får hänga med er här Hjärta
    Välkommen och stort grattis igen :) <3
  • Lindis1974
    Enya70 skrev 2011-09-12 14:47:38 följande:
    Nu har jag ringt runt lite mer och hittade ett annat privat gyn i Uppsala dit jag får komma för VUL fredagen den
    30:e september. Skönt då är det fixat i alla fall Skrattande
    i Uppsala bor jag :)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011