Speck: Skönt att det klickar så bra på bvc , hoppas jag har samma tur som du. Hur har det gått med din magstorlek är gravidmagen borta ? Gått ner nått i vikt ? Jag går in i v 34 i morgon och det känns som om vikten skjuter i höjden känner mig jättepluffsig, kände du så nåt i slutet att man gick upp typ 10 kg på en dag ? Känns inte alls bra vill inte gå upp mer. Och känner mig allmänt gnällig nu, blir irreterad för lilla minsta
Och min man kan inte sova pga att jag har börjat snarka jättemycket som gravid så han sov i bebisrummet i natt
Jis: Känns väl skönt att ha lämnat in lite papper, känns som om jag har lämnat in 1000 tals papper hit och dit både till jobbet och till försäkringskassan. Det enda jag har kvar är att lägga in om hur många föräldradagar jag ska ha och lämna första utbetalningslappen från FK till lönekontoret för att få mina 10 %.
Ett tips till alla, jag beställde ett papper från FK där min mans jobb fyllde i hans inkomst och som han skickade in inför hans 10 pappadagar och det tog 30 dagar och han fick brev idag att det var färdigt. Så när han ska lägga in om sina dagar så är det andra om hans inkomst färdigt som tar 30 dagar för FK att kolla på.